pátek 29. ledna 2016

ANI MUFFINY NEJSOU DISKRIMINOVANÍ

Nevím, jestli se z toho začíná pomalu stávat zvyk, ale asi ano. Pokaždé, když na víkend přijedu domů, tak něco peču. Ne, že bych pořád musela něco jíst vlastně jo, ale prostě mě to baví a co mě baví ještě víc je, že to peču pro ostatní. Možná za to taky může to, že jak vdechuji tu sladkou chuť toho všeho celou tu dobu, tak na to potom už nemám takovou chuť, ale stejně...


BUDEME POTŘEBOVAT:

125 g másla
2 lžičky prášku do pečiva
100 g hořké čokolády či ořechů
2 ks vajec
170 ml mléka
220 g polohrubé mouky
2 lžíce kakaa
100 g cukru




• Předehřejeme si troubu na 180 °C a necháme si rozpustit máslo.
• V míse smícháme mouku s práškem do pečiva a cukr, přidáme mléko s vychladlým rozpuštěným máslem, vajíčka a nakonec vmícháme kakao či oříšky.
• Do hotového těsta vmícháme na malé kousky nasekanou čokoládu nebo nasekané ořechy, trochu si necháme ještě na závěrečné posypání.
• Košíčky naplníme do 2/3 těstem a ještě na povrchu posypeme čokoládou či ořechy. 
• Těsto vychází na cca 12 kousků, někdy i více. Ve vyhřáté troubě pečeme muffiny 20 minut.

Musím říct, že se vážně povedly ach ty egoisto. Když jsem si přičichla k těm ořechovým, tak jsem okamžitě ucítila vanilkové rohlíčky, i když chutnají trochu jinak (nečekaně). 

Poprvé jsem si koupila silikonové formy na muffiny a musím říct, že jsou o moc lepší, než papírové košíčky. Ne že je jen můžete používat pořád dokola, ale také si ten muffin můžete prostě vzít a slupnout ho jako malinu a ne, že půl hodiny ho budete dolovat z toho papírového košíčku, což se mi většinou stává.

Po tom, co jsem kamarádovi poslala fotku s mými muffiny, tak mi napsal: To je diskriminace, černých je méně než bílých. Jenže to nevěděl, že mám černých ještě jeden plech v troubě a protože jsem časovaná, jako hodinky tak se musím pochválit, že jsem nic nespálila. Protože nikdo jiný to za mě neudělá.

Co vy? Pečete někdy muffiny? Jak jste dopadli? 
Omlouvám se za kvalitu fotek, bohužel je to focené jen mobilem.

PROTOŽE ŽIVOT JE LEPŠÍ S ČERSTVÝMI, PEČENÝMI MUFFINY.

10 komentářů:

  1. Děláme podobné, akorát ještě přidáváme kakao a místo másla olej. Každopádně je to jeden z mých oblíbených moučníků :)

    OdpovědětVymazat
  2. V životě by mě nenapadlo, že i muffiny můžou být diskriminovaní :D Ale "černý" i "bílý" vypadají úžasně a věřím, že chutnaly ještě líp! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají úžasně (dostala jsem z nich hlad a to jsem teď jedla) :) Já jsem na pečení celkem antitalent, takže u nás peče ségra a já sloužím jako hlavní ochutnávač :D
    Young, Wild and Free

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé tak vypadají opravdu božsky, hned bych si dala! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Taky občas nějaké upeču a dělám je do papírových košíčků.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle silikonový formičky máme taky a jsou super :) Ale myslim si, že ten plech (který nemám :D ) je ještě lepší. Jinak cupcaky bych mohla péct pořád dokola, hlavně mrkvový nebo s kousky hořký čokolády ♥ A to, že peču a pak na to nemám chuť se mi stáva taky, ale protože celou dobu ujídám syrové těsto :D

    OdpovědětVymazat
  7. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  8. mňam vyzerajú naozaj chutne <3

    OdpovědětVymazat