neděle 3. ledna 2016

MAĎARSKO VE FOTKÁCH

Před dávnými lety dobře není to tak dávno, jsme byli s rodinou v Maďarsku. Jelikož jsem byla mladší, tak to pro mě byla hlavně dovolená s rodiči. Foťák jsme měli jen nějaký kompakt, ale i tak jsem se snažila vybrat alespoň nějaké fotky, které stojí za to.


V tu dobu, mě nejvíce zajímalo asi to, abych se měla kde koupat nebo s kým hrát frisbee, takže moc kulturních zážitků z Maďarska nemám. I když jsme byli v jiných městech, než jsme bydleli, já si to prostě nepamatuji. Bohužel. Ale snad alespoň fotky se vám budou líbit.





Tohle musí být naprosto úžasný! Jen tak se sbalit a jít s kamarády hrát šachy nebo dámu do parku. Vím, že šachy nejsou zrovna hra pro každého, ale dle mého názoru to musí být neskutečný relax!


A zde můžete vidět mé já před sedmi lety. Neskutečně obdivuji lidi, kteří kreslí portréty. Já když mám ve škole nakreslit portrét (nedejbože autoportrét), tak to vždycky dopadne tak, že to není zrovna nejhnusnější ach ty egoisto, ale rozhodně se to nepodobá tomu danému člověku.

Byli jste někdy v Maďarsku, nebo chtěli byste se tam podívat? Já bych se tam rozhodně chtěla vrátit a navštívit například Budapešť. Tak snad jednou...

NENÍ DŮLEŽITÉ KAM CETUJEME, TAK JAKO S KÝM CETUJEME.

10 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky, já byla v Maďarsku tyto prázdniny, konalo se tam Mistrovství světa. Myslela jsem si, že se mi tam líbit nebude, ale bylo to tam opravdu nádherné. Dobře, nejvíce jsme si užili termály a velké trhy s chili papričkami a vším dalším možným, ale určitě bych se tam ráda vrátila znova. :)

    **Pinki Claire**

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou jsem v Maďarsku byla, ale jeli jsme jen jako taneční skupina do partnerského města, takže jsme po žádných památkách nejezdili, jen jsme zatančili a a jeli jsme domů. Ale jídlo mě vůbec nenadchlo, to si pamatuju, nejsem moc zeleninový typ :D
    http://hollychicc.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, super článek! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nadherné fotky :) krásne fotíš
    http://www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! a ten portrét je boží! v Maďarsku jsem ještě nikdy nebyla, ale chystám se tam za kamarádkou :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! :) vyzerá to tam naozaj pekne :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. V Maďarsku som ešte v živote nebola, ale vyzerá to tam krásne. Niekedy sa mi hádam podarí si tam naplánovať nejaký ten výletík :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky! V Maďarsku som ešte tiež nebola, jedine v Tropicariu v Budapešti, no to sa skoro vôbec neráta :D

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  9. V Maďarsku jsem nikdy nebyla, ale cim dal tim vic me laka, protoze vypada krasne a ta jeho specificka kultura z nej primo sala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máte moc hezké fotky. Je vidět, že máte cit pro vystihnutí detailu. Trochu mi to připomíná reportážní fotku, na kterou je o něco méně času. :) Já sám jezdím fotit po celé Evropě, tak o tom něco vím. Hlavně tedy různé hudební eventy. :) Je to takový dream job. Zařídím si práci, vydělám a většinou mi zbyde aspoň den na to, abych v daném místě využil i rady a tipy od cestovní pojišťovny a navštívil ještě něco jiného. ;-)

    OdpovědětVymazat