pondělí 11. ledna 2016

WINTER FAVOURITES

Tak, jako mají mladé holky za favorita Justina Biebera či Leonarda DiCapria, tak jako moje sestra nedá dopustit na Pretty Little Liars, tak jako má nejlepší kamarádka miluje všechny věci s Yin Yang (nevím ani přesně jak se to píše, tak mě prosím neukamenujte), tak mám i já svoje zimní favority.


BEAUTY

Mezi prvního favorita patří rozhodně tahle rtěnka od essence. Miluji jí, maluji se s ní celou zimu a nedám na ní dopustit. Poslední dobou se mi vážně líbí tyhle tmavé odstíny. Nevím čím to je, asi že mám ráda tmavé barvy? Možná. 


KNIHY

K Vánocům jsem dostala asi 9 knih a z toho mám už tři přečtené. Moc se mi líbila kniha Dash & Lily kniha přání. Je to spíše čtení pro mladé nebo teenagery bych řekla, ale ta atmosféra vánočního New Yorku mě prostě dostala. Vždycky jsem se chtěla podívat do zasněženého Velkého Jablka, tak alespoň takhle jsem si to mohla trošku představit.


SERIÁL

To je jasný. Prostě srdcovka! Každý je zná a každý je má rád a kdo ne, tak ten ať si mě nepřeje. Když jsem dokoukala poslední díl, málem jsem se rozbrečela. Na co Kriste pane teď mám koukat?! Jsou nejlepší a vždycky to pro mě bude číslo 1! 


FASHION

Ze sekce fashion u mě vyhrál tento svetr z H&M. Oblečení jako celkové se mi moc v H&M nelíbí, není to můj styl. Ale tenhle svetr? Boží! Mohla bych ho nosit celý dny. Je příjemný, nekouše a vypadá naprosto božsky!



BLOG

Ať si říká kdo chce, co chce. Blog, který pravidelně sleduji a snad vždy se na něj budu s chutí vracet, je Anetky blog www.aniesonge.com . Ta holka prostě dokázala to, co chtěla a plní si své sny tím, že to prostě udělá a na nic nečeká. Je to pro mě velikánská inspirace a já doufám, že se někdy také takhle odhodlám odjet do zahraničí a dělat to, co mě baví. Těsně na druhém místě je www.janysin.com . Mám jí ráda ze stejného důvodu jako Anie. Tyhle holky mi prostě dodávají pozitivní energii a myšlenky. Kdo je nezná, tak šup se na ně běžte mrknout. Určitě nebudete litovat.

MĚJTE SVOJE OBLÍBENÉ VĚCI, AŤ JE TO COKOLI, NEŘIĎTE SE PODLE OSTATNÍCH!

15 komentářů:

  1. Pěkný článek! Nejvíc se mi líbí závěr o blozích a přivedl mě teď na pár minut do světa snění :) Ale už jsem zpět a můžu ti to tu pochválit! Ta rtěnka je strašně pěkná, taky se mi líbí tmavé rty, je to super! :) A svetr bomba, miluju svetry :D :)

    P. S. Tvoje ségra musí být pěkně napjatá a natěšená, když za pár dní zas začíná PLL, jsem s ní v tom :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka má úžasný odstín, vůbec se ti teda nedivím, že u tebe momentálně vede :)
    Knížky jsou v zimě ideální společníci... i když ony vlastně vždycky :) Stejně jako Přátelé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, díky moc :). Vždyť i já jsem u tebe pečená vařená. Zatím jsem přečetla každej tvůj článek a všechny se mi líbily. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek, ten výběr blogů je úžasný :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Anie Songe poslední dobou fakt žeru!! Nejvíc mě dostal ten článek z nedávna 10 tipů jak se stát člověkem... úžasný..

    Jinak tmavý rtěnky JO a vínovej svetr JO a vůbec všechno co píšeš JO :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Bordovú farbu milujem! A hlavne teda rúž :) Takisto aj čítanie či pozeranie seriálov :) Aj preto mám tak zimu rada :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, děkuju hrozně moc <3 Držím ti palce ve tvý cestě!

    S láskou Anie

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek! :) Ta rtěnka je boží a svetřík taky :) No a Přátelé jsou klasika :) ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně mě štve, jak teď každej žere Leonarda. Já ho měla ráda ještě předtím, než se stal tak cool. Fuck..
    Taky jsem k Vánocům dostala vcelku dost knih, jsem šťastná.
    Líbí se mi, že máš zrovna tyhle favority.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  10. Přátele zbožňuju :D Zrovna se snažím naučit dánsky, tak jsem si je stáhla v dánštině, tak uvidíme, jestli se něco naučím :D A knih jsem na Vánoce dostala hromady, tak materiálu na čtení mám taky dost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelý článok! :) Kniha ma veľmi zaujala, určite sa po nej popozerám.

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  12. Ty knihy k Vánocům ti závidím, mne je nikdo nechce kupovat -.-" :D

    Zvu tě a tvoje čtenáře na mou giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. teraz fičím na novom seriály a to je Game of thrones :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  14. A další Přátelofil :D pokud si je dokoukala, tak je shlédni znova od začátku, takhle to dělám asi pátým rokem a rozhodně mě to jen tak neomrzí! :)

    Good vibes by ADEL

    OdpovědětVymazat
  15. super článok a inšpirácia na nové blogy :)

    OdpovědětVymazat