středa 6. ledna 2016

OVESNÉ SUŠENKY S MEDEM

Tak jsem zase jednou brouzdala po internetu a narazila na několik různých 'cookies'. Je zajímavé, kolik jich člověk dokáže vytvořit jen ze základních potravin. 
Řekla jsem si, proč taky něco neupéct? Tak jsem začala hledat něco jednoduchého a zdravého.
Našla jsem si ovesné sušenky s medem, ovšem těch verzí je několik, takže jsem si vybrala tu nejjednodušší. 

Našla jsem je na anglickém webu, ale myslím, že to není nijak zvlášť anglická kuchyně.


Potřebujete: 6 lžic ovesných vloček
4 lžíce kokosu
2 lžíce namletých oříšků
1 lžíci medu
1 banán

Postup je jednoduchý. Všechno smícháte do misky (banán nakrájíte na kousky) a rozmixujete tyčovým mixérem. 


Ze směsi uděláte placičky a dáte na plech. Doporučuji si namočit ruce, než sáhnete na těsto, protože pak by to lepilo. Dáte do předehřáté trouby cca na 150° a už jen čekáte dokud nebudou do zlatova opečené. 


Mně to trvalo zhruba 20 minut. Je to zdravé, rychlé a chutné.
Máte nějaké oblíbené zdravé sušenky?

Hlavně pořádně jezte, jelikož KDYŽ MÁTE HLAD, NEJSTE TO VY!



10 komentářů:

  1. Skúšala som už podobných receptov asi 100 a vždy to dopadlo fantasticky. Čiže verím, že aj tieto boli chutné :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají chutně a zdravě! :) Zasmála jsem se u závěrečného: Když máte hlad, nejste to Vy. :D :) Měj se hezky! :)
    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to o víkendu musím vyzkoušet! Děkuju za super typ na jednoduchou svačinu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam vyzerajú fakt dobre, určite ich musím v najbližšom čase vyskúšať, haha. :)

    www.allyblueberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají krásně!
    Budu ráda, když se zapojíš do mé GA. :) Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  6. Mmm, všechny podobné sušenky s ovesnými vločkami mám hrozně ráda, tak budu muset tyhle také vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  7. mňam vyzerajú super, máš krásny blog, dávam sledovať :) a pozývam ťa na môj :)

    OdpovědětVymazat