neděle 17. ledna 2016

BUCHTA Z MIKROVLNKY

Tak jsem zase neměla jednou co dělat a protože mě to baví, tak jsem se rozhodla, že něco uvařím, upeču nebo něco takového. 
A protože jsem neměla moc času, tak jsem se na netu koukala spíše po něčem nenáročném a lehkém. No a pak jsem na to přišla. Už dříve jsem to chtěla vyzkoušet, ale nějak jsem na to zapomněla.
Buchta z mikrovlnky. Našla jsem si návod a docela si myslím, že se povedla:)




Ingredience: 4 lžíce hladké mouky
0,5 lžičky kypřícího prášku
4 lžíce cukru
2 lžíce granka
3 lžíce oleje
3 lžíce mléka
1 vejce
1 hrnek

Příprava: Smíchejte mouku, kypřící prášek a cukr.


Přidejte vejce, mléko a olej.


Všechno promíchejte.


Nastavte mikrovlnku na 3 minuty a 30 sekund.


Až buchta nakyne, vyndejte z mikrovlnky, nechte ji vychladnout a vyklopte ji.


Můžete si ji ozdobit podle vlastního vkusu, vlastních chutí. Já jsem buchtu nakrájela a použila šlehačku a kakao.


 A tohle je konečný výsledek, je to snad nejjednodušší buchta jakou znám. Dělali jste někdo už buchtu z mikrovlnky? Jak jste dopadli? 


8 komentářů:

  1. Zkoušela jsem ji jednou a nebyla vůbec špatná, tak třeba zítra k snídani :) Díky za tip :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  2. Dělala jsem!!! :) Teď na koleji sice mikrovlnku nemám, ale před maturitou jsem si ji dělala často jako rychlou snídani. Dopadla ti krásně. :) Š. Corculum

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ji zkoušela jednou a musím se přiznat, že se mi moc nepovedla :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si ji dělávám a je moc dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych jedla vajíčka a mlíko, tak bych ji asi stejně nezkusila. Přijde mi to dost nezdravý...

    OdpovědětVymazat
  6. fíha, to som ešte nevidela :D

    OdpovědětVymazat