pátek 1. ledna 2016

2015 - ROK PLNÝ RADOSTI

Rok 2015 byl plný zklamání a smutku, ale HLAVNĚ! byl plný radosti, nespočet neskutečných zážitků a úsměvů. Věřím, že každý rok se zlepšujeme, překonáváme sami sebe a to nás dělá lepšími lidmi.

• Navštívila jsem 4 zahraniční země. Rakousko, Chorvatsko, Španělsko a Německo.
• Zúčastnila jsem se Color Run v Praze (dokonce jsem byla i v jejich videu:-D).
• Byla jsem na třech koncertech.
• Běhaly jsme s kamarádkou v parku a dělaly "selfíčka", jelikož to byl úkol na fotografii.


• Nechala jsem si ostříhat vlasy o více jak 20 cm.
• Byla jsem konečně v letním kině.
• Zjistila jsem, kdo jsou mí praví přátelé.
• Strávila jsem krásné tři týdny na Moravě.


• Měla jsem tu nejlepší brigádu, která mě neskutečně bavila.
• Byla jsem na krásné svatbě.
• Plavala jsem pod hvězdami ve venkovním bazénu.
• Dostala jsem těch nejkrásnějších 18 růží k narozeninám.


• Zažila nespočet záchvatů smíchu.
• Kempovala jsem se svojí nejlepší kamarádkou.
• Jedla jsem kalamáry (a vůbec mi nechutnaly).
• Skočila jsem ze skály vysoké asi 6 metrů do moře.


• Zjistila jsem, že mě hodně lidí nemá rádo.
• Vylezla jsem na střechu naší základní školy a pozorovala hvězdy (ale tajně!)
• Poprvé jsem s kamarádem rybařila (samozřejmě také tajně!).
• Zjistila jsem, že Barcelona je přenádherné město.


• Byla jsem na třech festivalech.
• Udělala jsem si hafo nových přátel.
• Vybouchla mi rachejtle v ruce.
• Mé "dílo" bylo vybráno v soutěži a vystaveno mezi nejlepšími na výstavě v Jihlavě.



• Naučila jsem se věřit a spoléhat se jen sama na sebe.
• Zúčastnila jsem se Basketbalového plesu v 60. letech.
• Konečně jsem se odhodlala chodit do posilovny.
• Udělala jsem si konečně své první tetování (a to sama!).

Rok 2015 mě toho rozhodně hodně naučil. Jak ve škole, tak i v životě. Tímto bych vám chtěla popřát do nového roku jen to nejkrásnější, hodně úsměvů i úspěchů. Nezapomínejte se smát, děkovat, milovat se, ale hlavně nezapomeňte ŽÍT!

365 DNÍ, 365 ŠANCÍ




16 komentářů:

  1. Wow, kdybych měla také něco takového sepsat, rozhodně by to nebylo tak zajímavé jak u Tebe, uvědomila jsem si, že ve třídě jsem spíše ta, kterou nemají rádi, že mám nedostatek kamarádek a prý si málo užívám, tak věřím, že rok 2016 bude v tomhle lepší!.)

    **Pinki Claire**

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :) Přeji ti do nového roku jen to nejlepší :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, takových zajímavých věcí! V létě jsem měla taky možnost skončit z několika metrové skály, ale nedokázala jsem to, takže máš můj obdiv :) Hodně štěstí v novém roce, ať se ti daří! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné shrnutí :) Donutilo mne to zamyslet se nad vlastním rokem a uvědomit si nejen velké zážitky, ale také maličkosti, které se přihodily a udělaly mne šťastnou :)
    http://veronique-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to byl parádně nabitý rok! A krásných 18, užívej mládí! :) A hodně štěstí do nového roku! :)

    ladykerstyn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to si teda toho zažila ozaj veľa a ten rok 2015 stál za to! :) Btw, nezabudla som a dala ti follow! :) Teším sa na ďalšie príspevky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, stihla jsi toho hodně. Vše nej do nového roku :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to si měla krásný rok :) Miluji Barcelonu ♥ Krásný Nový rok :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek! V Barceloně jsem taky letos byla a je úžasná! a to tetování, že sis dělala sama, to jsi dobrá teda! jinak tě taky sleduji :) tak hodně štěstí! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  10. Palec nahoru za to tetování :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Sama tetování? wow, tak to se klanim!
    Je vidět, že jsi nelenila a máš za ten rok spoustu zážitků. :) Ten seskok ze skály chápu, taky jsem letos zkusila poprvý a přistání nebylo zrovna nejměkčí.. :D
    Moc se mi líbí tvůj blog i články, ráda se sem budu vracet :)
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  12. skvele shrnuti! sama tetovani a prvni jeste k tomu j? tak to jsi odvazliva:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  13. jééé to zní super! a jak dopadlo to tetování? :)

    OdpovědětVymazat
  14. jééé to zní super! a jak dopadlo to tetování? :)

    OdpovědětVymazat