sobota 23. ledna 2016

CO VÁM UDĚLÁ RADOST?

 Zlepší vám den jen maličkost nebo to musí být vážně něco pořádného? Někdy mi přijde vážně až divný, jak mi některá maličkost dokáže vykouzlit úsměv na tváři, a nebo naopak ho nechá z tváře zmizet.


Dneska jsem přijela po týdnu domů a zjistila jsem, že mám doma 3 balíčky a dva dopisy. Miluji posílání dopisů, pohledů a všeho různýho a ještě více je přijímat.

Když jsem to uviděla všechny ty balíčky na schodech, tak se mi na tváři vytvořil tak velikánskej úsměv, že by se ho možná i kde kdo lekl.



Přišly mi dvě knížky a to Forrest Gump a Hvězdy nám nepřály. Když jsem nakoukla do Forresta Gumpa, tak mě vážně překvapilo, že to píše Forrest stylem: "Jedno vám teda povim: bejt idijot není žádnej med.", takže jsem zvědavá, jak se mi to bude číst.

Jako další mi přišly dva dopisy. Jeden z Ruska a jeden z Thajska z Bangkoku. Jsou to slečny, se kterými jsem se domluvila přes internet, že si budeme psát dopisy, protože mě to neskutečně baví a uklidňuje. Píšete si také s někým dopisy? Třeba s někým ze zahraničí? 



No a jako poslední jsme se s kamarádkami dohodly, že pojedeme na The Colour run Prague. Je to maraton, který se běží v Praze 4.6. ve stromovce. Jde o takový ten maraton, kde je všude barevný prášek, lidi ho na vás sypou, vy ho na sebe sypete a vy ho sypete na ostatní. Neskutečně se tam těším a doufám, že to bude nezapomenutelný zážitek! Minulý rok jsem tam byla také a byl to jeden z nejlepších dnů v mým životě. V ten den jsem byla tolik šťastná, že se to ani popsat nedá.

Co vám vykouzlí úsměv na tváři? Jaká maličkost vás dokáže rozesmát či rozveselit? 


17 komentářů:

  1. Maličkosti i nádherné plány do budoucna, o kterých píšeš, by mi rozhodně úsměv na tváři vykouzlily. :) Color run mě láká už dlouho, ale nějak nemůžu přesvědčit přítele, aby do něj se mnou šel.. :D zkusím mu to teď nenápadně nadhodit.. O:) a dej pak vědět, jak se ti líbily knížky! :) Š. corculum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to nezapomenutelný zážitek a dám vědět:-)

      Vymazat
  2. Já miluju maličkosti! Je prostě krásný, když si třeba na Tebe někdo vzpomene jen tak ♥ Také letos uvažuji, že se vydám na Colour Run. Uvidím, jestli mi do toho nevleze nějaký cestovatelský plán.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  3. Od té doby, co žiji s přítel jsem se naučila mít radost z neskutečně malých maličkostí a je to to nejúžasnější z čeho člověk může mít radost:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  4. Já se dokážu radovat z maličkostí, ale potřebuji být opravdu hodně pozitivně naladěná a soustředěná na ty maličkosti a pak mi to jde skvěle :)). Jinak posílání vlastnoručně psaných dopisů miluju, ale moc na to už nemám čas (což je vlastně dos blbá výmluva) a dost mě to mrzí :). Color run, musí být super, doufám, že pak bude nějaká dokumentace :)

    OdpovědětVymazat
  5. Poznám ten pocit, keď ťa doma poteší niekoľko balíčkov! :) Tiež si takto píšem s jedným dievčaťom z Bulharska, s ktorou som bola na History Campe, no keď si písala o Postcrossing, hneď som sa tam prihlásila a už som pár pohľadníc poslala aj ja :D Tak snáď príde aj mne nejaká!

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti něco přijde, jsem ráda, že po tom, co někdo přečetl můj článek se tam opravdu šel zaregistrovat:-)

      Vymazat
  6. jasné že potešia aj maličkosti :) super knížky!

    OdpovědětVymazat
  7. Je super, že se takhle těšíš z maličkostí. Já mám také ze všech drobností hroznou radost :D
    Heh, to posílání dopisů musí být fakt super, já už docela dlouho váhám, jestli bych to také nezkusila. :)
    Na color run bych také chtěla.
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  8. Mně osobně dokáže udělat radost taky skoro každá blbinka, což si myslím, že je dobře. Alespoň se máme pořád z čeho radovat :) Hezký článek :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Taky chci tento rok na Colour run.
    Jinak ti naprosto rozumím, tohle mi dělá taky neuvěřitelnou radost.
    Jednou jsem si takhle s holčinou dopisovala, ale ta mrcha mi pak neodpověděla.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  10. To sa máš, že ideš na Colour run do Prahy! :) Hneď by som išla aj ja :3 Hádam o tom napíšeš aj článok ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Mě udělá nejvíc radost nějaký přírodní olejíček na pleť a sypané čajíky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taková poštovní nadílka by mi taky udělala radost. Miluju knihy, dopisy, pohledy a tak. vloni jsem zase začala posílat pohlednice, je to zábava.
    Maličkosti mě umí potěšit i rozzlobit.

    OdpovědětVymazat
  13. Já zas "mlsně" koukám na ten čaj Earl Grey - sbírám čajové přebaly a takový ještě nemám :)
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Color run byl boží, letos jdeme zas!:)

    OdpovědětVymazat