sobota 26. března 2016

VELIKONOČNÍ MUFFINY


Možná bych si mohla založit blog o muffinech. Peču je furt a pokaždé jsou jiné. Dobře, zakládat si ho nebudu, ale asi spíš očekávejte, že tady o nich ještě uslyšíte! Tentokrát jsem si řekla, že bych je mohla něčím ozvláštnit. No a když jsou ty Velikonoce, tak proč je neudělat trošku barevnější a veselejší?


NA VELIKONOČNÍ MUFFINY BUDEME POTŘEBOVAT:


Těsto
125 g másla
2 lžičky prášku do pečiva
2 ks vajec
170 ml mléka
220 g polohrubé mouky
100 g cukru

3 druhy (klidně i více) potravinářského barviva

Krém
200 ml mléka
20 g vanilkového pudinku
125 g másla
100 g cukr moučka


POSTUP
1. Předehřejeme si troubu na 180 °C a necháme si rozpustit máslo.
2. V míse smícháme mouku s práškem do pečiva a cukr, přidáme mléko s vychladlým rozpuštěným máslem a nakonec přidáme vajíčka.
3. Těsto si rozdělíme do tří menších misek a do každé misky vmícháme jinak barevné barvivo.
4. Košíčky naplníme do 2/3 těstem.
5. Těsto vychází na cca 12 kousků, někdy i více. Ve vyhřáté troubě pečeme muffiny 20 minut.


PŘÍPRAVA KRÉMU 

Uvařte pudink v 200 mililitrech mléka  a nechte za stálého míchání vychladnout. Dobře vymíchejte 125 g měkkého másla se 100 g moučkového cukru a postupně přišlehejte pudink.


Nakonec jsem muffiny dozdobila lentilkama. Můžete je posypat čím chcete, tak jako můžete udělat krém z pudinku, který vám nejvíce chutná. Je to vlastně jen a jen na vás. 

NEMŮŽETE SI KOUPIT ŠTĚSTÍ, ALE MŮŽETE SI KOUPIT MUFFINY A TO JE SKORO TO SAMÉ.

19 komentářů:

  1. Zrovna dneska jdu kamarádce na oslavu narozenin a v troubě se mi peče co? Muffiny... :D

    OdpovědětVymazat
  2. To zase vypadá lákavě :( Zrovna ale nemám čas nic péct, nechceš mi pár poslat poštou? Přijímám i tu holubí :D

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  3. Muffiny miluju! :) A tyhle vypadají nádherně a vesele :) Přivolávají svoji barvičkou jaro :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají moc hezky! :) Já jsem je nepekla už strááášně dávno, ale nejraději dělám s ovocem :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají dokonale! :) Těším se na další tvoje muffinkový recepty :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají úžasně! Já jsem je také chtěla dělat, ale pak jsem upekla bochánek, beránka a už bychom to všechno nesnědli :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  7. sikulka si! vyzeraju uzasne!

    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vypadaj dokonale! :) Taky miluju muffiny.

    Cheerhood

    OdpovědětVymazat
  9. Tá posledná hláška je dokonalá! :DDD Ja muffiny až tak často nepečiem, no mám ich veľmi rada a to na všetky spôsoby!
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  10. Jeeho muffins vyzerajú naozaj krásne :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásně barevné! Taky hodně peču muffiny, většinou experimentuji s ovocem. Hodně jsem si oblíbila kombinaci hruška-borůvky nebo rybíz-čokoláda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to vypadá hoodně dobře :) Já pekal muffiny nedávno, z piškotového těsta a byly hned pryč :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  13. Jé tak ty vypadají moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, děláš chutě neskutečné. :) Každopádně čekni si prosím email, máš tam ode mě zprávu ohledně výhry v soutěži :). Janys z www.janysin.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tie teda vyzerajú nádherne! :)

    OdpovědětVymazat