neděle 20. března 2016

JARO + MALÁ SOUTĚŽ (UZAVŘENO)


Co se vám vybaví jako první, když se řekne jaro? Já si hned vybavím to, jak jdu v Plzni ve Smetanových sadech a všude kolem fontán a na trávnících rostou tulipány a ostatní květiny. Ani nevím proč se mi vybavilo zrovna tohle, když kolem Smetanových sadů moc nechodím. 

 

Taky se těšíte na to, až si vezmete ven deku, nějakou svačinku, knížku nebo sešit a budete si číst, kreslit nebo dělat to co vás baví? Já se nemůžu dočkat! S holkama jsme si řekly, že MUSÍME někdy jít na vodnici jen tak do parku. Vzít si deku, jídlo, pití a všechno ostatní... Dokážete si představit tu pohodu?


Začíná jaro a já s ním začínám mít lepší náladu. Řekla jsem si, že už nebudu ten mrzout a jen se topit v hlubokých myšlenkách. Chci být šťastná a taky BUDU! A chci, abyste byli šťastní také vy a proto jsem si pro vás připravila takovou malou soutěž jako poděkování za to, že se sem na můj blog stále vracíte a že vaše komentáře mi vždycky zlepší náladu!

Můžete vyhrát "motivační plátno" ve tvaru trojúhelníku, na kterém je napsáno, abychom se prali za to, co milujeme; zelenkavý lak na nehty od Essence + třpytky; mapu světa, kterou si můžete třeba někam pověsit a hledat další úžasná místa, kam se vydáte; 2x washi pásku a vlastnoručně s láskou lepený a dělaný sešit, do kterého si můžete psát například své POZNÁMKY, NÁPADY nebo CÍLE.


Co udělat pro to, abys vyhrál/a je jednoduché:
1. Napiš mi svoji adresu, abych tě mohla v případě výhry kontaktovat.
2. Staň se pravidelným čtenářem blogu JDE O CESTU přes GFC.
3. Napište mi co se vám líbí na jaře nejvíce nebo co nejraději děláte, cokoliv. :-)
4. A jako poslední mi napište, co je váš největší sen.

Vítěz soutěže bude vyhlášen 14. 4. 2016. Přeji vám hodně štěstí a NEMRAČTE SE, KDYŽ UŽ BUDE TO JARO!


18 komentářů:

  1. nice blog! would you like to follow each other via GFC?? let me know and I follow you back :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako beautypusinka :) beautypusinka_gmail.com, Na jaře se mi nejvíce líbí, že všechno začíná kvést a příroda se probouzí a konečně hezky svítí sluníčko. A můj největší sen je žít někde blízko pláže, surfovat, mít dobrou práci a milující rodinu a celkově být spokojená :)BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Mna pri jary napadaju stale kvety a slnko :) az sa mi chce z toho viac zit :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com
    Mně se na jaře asi nejvíc líbí to, že je jaro, že svítí sluníčko, ráno se probudím a zpívají ptáčci.. že když jdu ven, nemusím mít na sobě teplý kabát a celkově ta nálada, první kvítí, modré nebe nad hlavou, jo, to fakt můžu :) A doufám, že se konečně tohle jaro dokopu k nějakému pohybu a začnu se sebou něco dělat :)
    A můj největší sen? Jako prní mě teď napadlo přežít zkouškové, už jsem tou školou vážně až moc zatížená :D ..ale když vynechám školu, tak jsem o svých snech na začátku února psala na blogu, tak jestli jsi nečetla, můžeš se mrknout :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. "OFF Soutěž": Mě na jaře nejvíc baví, když se ráno probudím a místo klasického ticha slyším cvrlikat ty ptáčky. To je paráda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek! :) Sleduji jako SweetElis a mail je 1elka@email.cz Na jaru miluji to, že všechno kvete, není ani vedro a ani zima - což se momentálně sice říct nedá ale co :) A taky mám nejraději svoje právě jarní oblečení :D .. No a můj největší sen je asi cestování, poznávání nových krajin a také bych se chtěla naučit další jazyky! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj moc hezké:-) Na Jaro se těším hlavně na jeho energii a sílu, na to jak vše zase ožije a na světě bude veselo a barevně:-) Můj největší sen, je chaloupka na kraji lesa, srnky za oknem a velká a štastná rodina plná lásky.
    Krásné jarní dny:-)
    abelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Do soutěže se asi nezapojím, protože jsem lenoch, ale přišla jsem ti říct, že se mi moc líbí tvůj blog a že se sem ráda vrátím :)

    vlasopece.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný blog. :) Bohužel se soutěže nezúčastním, protože washi pásky doma mám, ale tak alespoň přeji všem ostatním hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Peoné výhry.
    e-mail : nina.vincova@gmail.com
    GFC: NINČI
    Na jari sa mi najviac páči asi to , že je už konečne teplo a začínajú ožívať stromy do zelených farieb. Môj najvačší sen je asi zmaturovať na 1 z angličtiny na urovni C1 ale na to mám ešte čas... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Musím říct, že když jsi mi zanechala komentář na blogu a vzpomněla i soutěž, prvně jsem se chtěla podívat na tvůj blog a v poslední době ráda čtu travell blogy a všechno kolem toho. Právě proto i můj odběr máš za to, že tvůj blog mě baví a těším se, kam s tím dojdeš. Jaro je asi mé nejoblíbenější období, není ani horko ani zima a já zkrátka v těchto krásných slunečných dnech si sednu s přáteli do parku s vínem a jen tak se bavíme. A největší sen? procestovat celý svět a být šťastná - nic víc nechci. :)
    GFC: An Jindrová
    email: aneta-jindrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. roxana777@seznam.cz
    Roxanne
    Nejvíc miluju to, že začíná být teplo a všude všechno krásně kvete, takže ať je člověk prakticky kdekoli je tam krásně!
    Mým největším snem je podívat se na Galapágy :)
    laughyviajar.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mail: veronique.beautyy@gmail.com
    GFC: Veronique Beauty
    Co se týče jara, nejvíce se těším na to, až nastane ten správný čas, kdy nedaleko mého domu rozkvete jeden nádherný strom. Každý rok se na něj s přítelem vyrazíme podívat (je to náš takový malý rituálek). Bohužel, nám to někdy nevyjde, a přijdeme pozdě. Takže doufám, že tento rok se nám podaří zastihnout jej v plném rozpuku.
    Mým největším snem je podívat se do Austrálie a na Nový Zéland. Avšak mám strach, že už se z tama nebudu chtít nikdy vrátit zpět :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  14. My vždy si s kamarádkou dáme také vodnici na zahradě a na dece a prostě klábosíme a drbáme :D To je super!

    rozaliemetelkova@seznam.cz
    GFC: Rozálie Metelková

    Na jaře miluji atmosféru, miluju první sněženky a bledule, to jak se příroda pomalinku probouzí k světu a to, že i na lidech vidím více úsměvu a energie a méně vrásek :). A také to že začínají super akce jako je např. Majáles ♥

    Můj největší sen je krátký a prostý - mít šťastnou,zabezpečenou, zdravou rodinku,krásný útulný báráček a dobré zaměstnání, které mě bude bavit. A hlavně klid ve světě ♥

    Krásná soutěž a já tě zas na oplátku zvu na mojí GIVEAWAY!

    Tak ahojda ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, super soutěž! :D Washi pásky jsou fakt cute a mapa by se mi zrovna hodila :)
    Na jaře se mi líbí tulipány, který jsou (teda aspoň v našem městě) úplně všude :D Takže se cítím jako v ráji. Taky si už můžu začít pěstovat něco na zahradě a můžu konečně chodit ven bez toho, aby jsem zmrzla. A ráno nemusím do školy vstávat ve tmě!
    Mým snem je hlavně hodně cestovat a pak si otevřít svou vlastní kavárnu/čajovnu, která bude úplně nejlepší! :D Budou tam bílý stolky, nádherný obrazy, dekorační světýlka a samý mňamky♥
    mail: nejedubomby@gmail.com
    GFC: Monika Zuzanakova

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, máš moc pěkný blog. Děkuji že jsi mne na něj upozornila, jelikož jsem moc ráda že jsem právě na tebe natrefila! :-) Přes GFC jsem tě začala sledovat jako M.Maslej, což je vlastně i název mého blogu. Adresu psát veřejně do komentářů nechci a proto zde zanechávám můj kontaktní e-mail: maslejova.martina@seznam.cz

    Na jaře mám nejraději rozkvétající květiny a samozřejmě přicházející sluníčko. Též v jarních měsících mám větší chuť na sport a na výlety.

    Mám spoustu snů, asi mým největším je momentálně cesta z Vietnamu na Bali. Tak snad to co nejdřív vyjde :-)

    Přeji ti velice mnoho úspěchů s tvým blogem! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Na jaře je nejkrásnější to, jak se vše probouzí, vše rozkvétá a svět získává nové barvy. Všude cvrkají ptáčci, slunce krásně svítí, otepluje se... Ráda se na jaře procházím v lese nebo jen tak ležím na zahradě a vnímám, jak příroda ožívá. No a největší sen? Chtěla bych navštívit Skandinávii :)

    GFC: Veronika Čechová
    mail: veru.cechova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. 1. hancilicka@gmail.com

    2. GFC Hrozinka H.

    3. Na jaře nejvíce miluji barvy. Vše je utajené, uzavřené do sebe a najednou jako lusknutím prstů se vše začne otevírat, ukazovat svou krásnou tvář a navzájem si pomáhat. (včelky opylují kvítky, stromy dají jablka, my je sníme). Největší krása je když ale nás sluníčko polochtá paprsky. Je to skvělý pocit po zimě - jen tak sedět třeba ve školní lavici a najednou přes okno zasvítí sluníčko.

    4. Největší sen? Myslím, že hmatatelné jsou důležité, ale když by to byl největší sen, poté si ho splníme, tak musíme hledat další největší sen. Mé sny jako cestovat, chtít toto a tamhleto řadím do kategorie snů, poté však je ještě jedna kategorie. Té se říká Největší sen, je to celoživotní sen a to být šťastná! Zdá se to jako malichernost, ale málokomu se to daří, všude je negativní nálada, stres, neustále obavy a často se zapomíná, že štěstí je hrozně moc důležitá věc.

    OdpovědětVymazat