sobota 19. března 2016

RÁJ PRO VŠECHNY MILOVNÍKY JÍDLA


I když občas vykoukne sluníčko, tak je to na ulici samá břečka. Pořád se to střídá. Minulé pondělí u nás padal sníh, všude bylo bílo. No a co myslíte v úterý? Vedro, že by se dalo koupat v rybníce. A proto, že už mě tohle počasí nebaví, tak jsem se rozhodla vám ukázat nějaké pochoutky z naší dovolené v Chorvatsku a třeba trochu toho sluníčka přitáhnout jak na vás, tak na mě.


PIZZA




Miluji pizzy s feferonkami nebo prostě nějaké pálivé. Skoro pokaždé, když si nějakou takovou objednám v České republice, tak dostanu pizzu, kde jsou poházené nějaké papričky, ale vůbec nepálí. No v Chorvatsku je to jiné, tam vám přímo shoří pusa!

ITÁLIE V CHORVATSKU




Jestli milujete Italskou kuchyni, tak to pro Chorvaty není rozhodně žádný problém. Nejsem si 100% jistá, jestli rizoto patří mezi Italskou kuchyni, ale mé podvědomí a můj 6. smysl mi napovídá, že ano. Nikdo neříká, že můj 6. smysl je správný. Nicméně strašně se mi líbí, jak dávají na talíř kolem jídla to koření. Přijde mi to fakt pěkný. 

SALÁTY




Co je v létě lepší, než si dát skvělý osvěžující zeleninový salát s nějakým masem? Pro mě rozhodně nic a tohle je pro mě v jídle v létě číslo 1! A navíc, je to zdravé! haha

OSTATNÍ




No a jestli nejste milovníkem pizzy, Italské kuchyně a ani salátů, tak si můžete dát jednoduše nějaký plátek masa s přílohou. Doporučuji vyzkoušet cibulové kroužky, jestli jste je nikdy neměli. No a večer když se procházíte po městečku, tak si kromě palačinky nebo zmrzliny můžete dát nějaký ten fast food. Jste přece na dovolené!

NÁPOJE



Myslím, že tohle je úplně jasný. Skoro všichni chlapi si dávají k pití pivo jako vždycky, no a ženský zas musí ochutnat všechny koktejly. Jak který chutná, jak který vypadá a co v něm všechno je. A jelikož jsem ženská, tak patřím mezi tu druhou skupinu nečekaně. No a když už máme těch koktejlů dost, tak proč si nedat nějaké to kafíčko...

Omlouvám se za kvalitu některých fotek, snad vás to nijak nepohorší.
VĚDĚLI JSTE, ŽE ZE VŠECH LÁSEK NEJUPŘÍMNĚJŠÍ JE LÁSKA K JÍDLU? Ne? Tak teď už to víte!



12 komentářů:

  1. Tak toto je naozaj raj! :) Všetko vyzerá veľmi chutne ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. mňam dala by som si šalátiky :)

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi koktejly naprosto souhlasím! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vážně? Takovýhle článek plný úžasnýho jídla? ♥ Všechno vypadá tak strašně moc dobře a lákavě, že bych se nejradši hned teď vypravila do Chorvatska.. no ještě že jsi nenapsala přesné místo, kde jsi byla :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. mñam🙊až som vyhladla
    www.laviealexandras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, tak to sú skvelé fotky! :D Hneď by som si niečo z toho dala. :)

    CAROLINE
    POZÝVAM ŤA NA MOJU GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, mňam! To opravdu je ráj! :)))
    corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, přesně pro mě! Miluju jídlo a hned jsem dostala chuť na nějaký dobrý salátek nebo pizzu! ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek a to krásné jídlo :) Většinu bych si hned dala :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Ach ... nedoporučuji prohlížet v 8 hodin večer, kdy už si člověk říká - před spaním už nebudu nic jíst :D Všechno vypadá výtečně. Už se nemůžu dočkat na dovču a pořádné dobroty :D
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat