neděle 13. března 2016

CROSSCAFE


Když máte za úkol venku fotit architekturu na architektonický dekorativní plakát, tak kdo z vás ví, co to opravdu znamená? Ano! Znamená to vyfotit pár věcí cestou ke kavárně, uvelebit se a v klídku si vypít své kafe, dokud nebude čas odejít.


Do této kavárny chodím v Plzni nejčastěji. Snad každý zná v Plzni CrossCafe. Řekla bych, že je to největší kavárna v Plzni. No, možná ne největší, ale poboček je ve městě více. A jestli není největší, tak je rozhodně nejznámější.


Řekla bych, že je to něco jako Starbucks v Praze. Můžete si zde dát čaj, všechny druhy kávy, čokoládu, vodu i džus. Jako ve většině kaváren si tady také můžete pochutnat na různých dortech od Cheesecake po jablečný koláč.


Můžete si také říci o různé příchutě do kávy. Moje nejoblíbenější je asi perníkové latté. To mě nikdy neomrzí a jestli chcete tip, které si určitě nedávat, tak je to mandlové. Je fakt, že možná jsem jenom já divná a většině to chutná, ale mandle v kávě za mě prostě ne. Jinak mandle MILUJI!


Celkově kdybych měla říci nějaké výhody a nevýhody, tak výhodou bude rozhodně otevírací doba. Mají už od 7 hodin ráno, takže si klíďo píďo můžete před prací skočit pro kávu, příjemný personál, pěkné prostředí a přijatelné ceny. Naopak do nevýhod bych rozhodně uvedla to, že jak každý CrossCafe zná, tak si pak nemáte ani kam sednout. Když chci jít s kamarádkou po škole na kafe, tak je tam pořád narváno. 

Byli jste někdy v CrossCafe? Co si o něm myslíte? 

ŠTĚSTÍ JE ŠÁLEK KÁVY A DOBRÁ KNIHA.

7 komentářů:

  1. pekný citát na konci:) podniky v Plzni obehané nemám, ak nepočítam McDonald- mc walk na Americkéj :) ale aspoň viem čo mám navštíviť keď sa tam dostanem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak.. Tohle místo neznám. V Plzni jsem byla vlastně jen jednou, a to jen u nějakých příbuzných v nějaké blízké vesničce. Ještě teda i v zoo, ale na nějaké kavárenské poflakováni nebyl (bohužel) čas. :( každopádne díky za tip. Až se tam zas někdy objevím.
    Ikdyž mě zrovna moc neláká to, jak píšes, že ne to tam přeplněný. Já práve dávám daleko víc přednost těm "zapadlým" kavárnám, kam nikdo moc nechodí :) .. Ale věřím, že kafe tam maj výborný, tak třeba aspoň sebou do kelímku.. :D
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem tam jednou na chai latte a maximální spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já v Crossu snad ani nikdy nebyla a to teď pobývám několik let v Praze, vždycky jsem byla fanda Starbucks, ale poslední dobou chodím do útulnejch kaváren, kterých jsou plný Vinohrady. Jinak perníkové latte.. mm! :D

    Michaelatravels

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné fotky! Najviac ma však zaujala tá s tými lampami, tá je naozaj veeeľmi podarená :) A krásny citát na záver.

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  6. Niekedy si ešte pred školou chcem kúpiť kávu, no všetko otvárajú tak o deviatej, a to je neskoro, dokonca aj keď nám odpadne prvá hodina. Toto je teda skvelé, ak to funguje od siedmej. Mám rada takéto príjemné kaviarne. Na perníkové latté som počula odvšadiaľ len samé chvály, takže raz, keď budem v Plzni (čo teda nebude skoro) a ešte to tam bude fungovať, asi sa zastavím. A niečo ako fotiť architektúru v meste by sa mi páčilo. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat