středa 9. března 2016

SBÍRKA AKA MINCOLOG

 Znáte ten pocit, když přijdete domů, uděláte si kávu a děláte něco, co vás baví? Poslední dobou tenhle pocit vůbec nezažívám. Mám pořád spousty práce a na věci, které mě baví nemám vůbec čas. Ale alespoň, že některé úkoly ze školy jsou zároveň věci, které mě baví. Ale většinou je to naopak.


Před nějakou dobou, jsem si z Ebay objednala tyhle krystaly. Podle mě, je to super dekorace jak na krk, tak někam do bytu. Ještě jsem s nimi nic neprovedla, ale až s nimi něco udělám, tak vám dám určitě vědět. Jen mě mrzí, že nejsou trošku větší.


Sbíráte někdo mince? Máte nějaké jiné než z ČR? Já jich mám docela dost, ale zatím je to jen malá sbírka. Líbí se mi, jak je každá mince jiná, jaký mají různé tvary a barvy. Mám např. ruské rubly, americké dolary, libry, pfeniky, honkongské dolary, čínské jüany, kuny, forinty, eura, polský zloty, lipy, franky... 


Z pár z nich jsem si udělala takový řetízek. Taťka mi udělal do některých dírku a jen jsem to navlíkla na kůži. A vůbec to nevypadá špatně! Sbíráte také něco?

DĚLEJTE TO, CO MILUJETE A MILUJTE TO, CO DĚLÁTE. PAK BUDETE ŠŤASTNÍ!




18 komentářů:

  1. Momentalne zazivam presne to co ty. Prijdu z prace a uz nemam silu delat neco, co mam rada a padnu do postele.
    Jinak pritel mi z peruanskeho solu vyrobil privesek na klice :) udelalo mi to hroznou radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybys chtěla třeba srbský dinár nebo albánský lek, dej vědět, myslím, že mi z cest nějaké ty drobné ještě zbyly ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si nechávám cizí mince, ale tolik jich tedy nemám :D A ty lebky, ty jsi kreslila ty? Ty jsou vážně povedené!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sbírat mince z cizích zemí je skvělý nápad! :) Tak ať jich nasbíráš co nejvíc.. a třeba i z Norska, kam se jednou určitě podíváš/podíváme :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. posledná veta je skvelý odkaz pre všetkých :) ja nezbieram nič :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taťka sbírá eura - má už mince z každé země, která je používá. A taky se nám tu válí pár zlotych.
    Jo a mimochodem, co ty lebky?! Jsou úžasný! Poklona, jestli jsi je kreslila ty. :)
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kreslila, na figurální kresbu, děkuju moc!:-)

      Vymazat
    2. Tak v tom případě se fakt klaním, nemáš vůbec za co! :) .. Vždycky jsem se chtěla naučit kreslit, ale prostě to moje ruce nějak nedávaj. Vždycky to vypadá tak tisíckrát hůř, než si to v hlavě představím. Nějak nemám synchronizovaný ruce s mozkem, asi.. :D
      O to víc to pak obdivuju u ostatních :)

      Vymazat
  7. V poslendí době chodím domu tak vyčerpaná, že s sebou fláknu do postele a mám chuť spát a to je teprve půl pátý odpoledne! Momentálně asi nic nesbírám klasického, ale jako malá jsem střádala takové ty figurky koníků, co mají v hračkářstvích :) Ale v poslední době jsem si řekla, že si budu schovávat všechny papírové náramky z různých akcí a míst, kde jsem byla :) Jinak držím palce, ať se ti dílo s krystalky podaří! :) a ta kresba na první fotce? BOMBA!!!!

    Cheerhood

    OdpovědětVymazat
  8. Tá prvá fotka je geniálna! Tú lebku si kreslila ty? Ak áno, tak si veľmi šikovná :O
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Já bohužel poslední dobou také nic nestíhám a už vůbec ne to, co mě baví! :( Jinak tohle je moc hezký článek a ještě hezčí fotky :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. V poslednom čase sa mi aj do školy chodí lepšie a neberiem ju až tak vážne. Aj tak mám toho ale veľmi veľa na práci, keď prídem domov, takže moje záľuby idú trochu bokom. Teraz mám pred sebou ale zase trochu voľnejšie obdobie, keďže budú maturity, tak dostaneme aj voľno a tak. Preto by som znova mala vytiahnuť štetce a plátna, všetko ostatné, no predovšetkým gitaru!
    Inak nič asi také nezbieram, hoci mám doma napr. veľa origami labutí. Je to to jediné, čo viem postaviť, tak raz za čas si ich niekoľko spravím a nechcem ich potom vyhodiť :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle pocit vůbec neznám.. Sakra, proč ho neznám?
    Hned jdu očekovat ebay.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, tie kryštály vyzerajú úžasne ♥ Zbožňujem najmä takéto prívesky, je to úplne skvelé! Hneď by som taký brala.
    A tie kresby lebiek sú naozaj skvelé! ♥ Tiež na jednej už dlhšiu dobu pracujem, no zatiaľ to nevyzerá tak super, ako to tvoje :D
    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  13. Potlesk za ty lebky! Jsi vážně šikula. Jinak já mince nesbírám, ale třeba moje kamarádka sbírá normálně cukry, chodí i na burzy a má pro ně věnovanou už i místnost :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, teda ty krásně kreslíš :-) A pečeš. iva

    OdpovědětVymazat