středa 2. března 2016

DIY SVÍČKY Z MUŠLÍ

Skoro každý kdo byl někde někdy u moře má doma plno mušlí. Nám leží ve skříni v dílně a nikdo na ně ani nesáhne, tak jsem se rozhodla, je nějak zužitkovat. Rozhodla jsem se z nich udělat svíčky.



Upřímně řečeno, nedopadlo to tak, jak jsem chtěla. Dopadlo to tak, jak to dopadlo, ale alespoň vím do příště, co zlepšit a co udělat lépe.

Budete potřebovat: Barevný vosk 
Knoty
Mušle
Sirky, Zapalovač 


Jako první věc, si zapalte svíčku, ze které chcete mít vosk nebo si ve starém hrnci vosk rozehřejte. Počkejte, až se vosk pořádně rozpustí a nebudou tam žádné hrudky.


Jako další krok přidělejte knoty k mušlím voskem. Já použila knoty z normálních čajových svíček i s dolními plíšky. Půjde vám to lépe a je to jednodušší. Odkapejte trošku vosku do mušle a jednoduše knot přilepte. 


No a teď už stačí jen přelít vosk z hrnce nebo ze svíčky do mušlí. Já jsem to udělala tak, že jsem vosk nalévala po částech, ale myslím, že když si necháte hodně vosku roztéct a pak to tam nalijete vše najednou, tak že to bude lepší.


Možná, že se nechá někdo inspirovat a vyzkouší to. Moje mamka říká, že jsem jak babička, která si pořád něco nechává (což nejsem), ale proč nevyužít něco starého, či použitého, aby se z toho stalo něco nové a pěkné?


 Zkoušeli jste někdy něco podobného? 
A NEZAPOMEŇTE, KDYŽ SFOUKNETE NĚČÍ SVÍČKU, NEZNAMENÁ TO, ŽE VAŠE BUDE ZÁŘIT JASNĚJI.


3 komentáře:

  1. Já náhodou myslím, že se ti to moc povedlo! Skvělý nápad :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé to je super nápad, mně by to nikdy nenapadlo, ale moc se mi to líbí! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto je naozaj super nápad, videla som už niečo podobné na internete ale nikdy ma nenapadlo to aj vyskúšať :) Máš inak veľmi pekný blog nechcela by si sledovať vzájomne? http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat