sobota 5. března 2016

NA VRCHOLU

Rakousko a jejich překrásné Alpy… Nikdy před tím, jsem neviděla takovou nádheru, kterou jsem viděla na samotným vrcholu.


Ten pocit, když si sundáte helmu, necháte své vlasy vlát ve větru a rozhlídnete se kolem sebe. Slyšíte pouze křičící lidi ze sjezdovek. Musíte mhouřit, jelikož sluníčko stále svítí a na druhé straně vidíte další horkovzdušný balon.



Když čekáte na sestru, než k vám dojede a ona to zakončí akrobatickým prvkem, který svět neviděl. Protože moje sestra a lyže je tak komická kombinace, že i ten největší morous by se uchechtl.



Ne, že by neuměla lyžovat. To ani náhodou! Ale když všichni čekáme na jednom místě a ona přijíždí, tak vždycky roztáhne nohy, ruce rozhodí co nejvíce od sebe i s hůlkami a tlemí se od ucha k uchu.



Velice milé překvapení na jednom z mnoha vrcholů byl tento originální držák na lyže, který v České republice jen tak neuvidíte. Jako studentka grafického designu mohu říci, že je to jedinečný kousek, který je velice precizně vyrobený zas to tak neprožívej, je to jen kus dřeva.


Není den, abychom neviděli horkovzdušný balon či nějaký padák. Pokaždé si říkám, že bych chtěla v tom balonu sedět. Ach jo. Ale já tam jednou sedět budu. Já to vím!



Hlavní je, že jsem si koupila nové autíčko do sbírky. Ne, hlavní je, že se máme všichni rádi a jsme šťastní, tak se mějme rádi a buďme šťastní!


MUŽ NA VRCHOLU HORY TAM TAKÉ SÁM NESPADL, MUSEL TAM VYLÉZT! A PROTO NEČEKEJTE, ŽE VÁM NĚCO SPADNE DO KLÍNA. PROSTĚ SE ZVEDNĚTE A BĚŽTE SI PRO TO!

18 komentářů:

  1. Ahoj, díky za komentář, sleduju taky :).
    A Alpy ti neskutečně závidím... já dřív jezdila na hory několikrát ročně, ale od maturity jsem nebyla ani jednou :(

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek :) Super fotky :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Jeej, to je nádhera! A ešte takéto počasie k tomu! :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  4. Wau prekrásne fotky!!! Vidím, že si si skvele zalyžovala. :) Aspoň niekde sa ešte dá lyžovať...tohtoročná zima bola veľmi slabá a u nás sa teda už nikde nedá naozaj kvalitne polyžovať :( Za to tam, kde si bola ty to vyzerá ako raj! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně pozitivně naladěný článek! Na horách jsem sice nikdy nebyla, lyžovat neumím, ale o to více se díky Tvým fotkám alespoň jednou v životě na ně podívat přeji. :)
    Autíčko je přímo parádní! Máš větší sbírku?

    http://adelbohacova.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty poslední řádky jsou krásné a tak moc pravdivé! :) A to autíčko je děsně rozkošné :D ♥. Pěkné fotky, pěkný pozitivní článek :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky - děkuji za pozvání na tvůj blog :)) Jinak moudro na konci článku je opravdu výstižné... :D

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné prostredie :) a fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Také Rakousko koukám. Kde jste byli? :) Moc se mi líbí druhá fotografie a samozřejmě držák na lyže, je dobře, že to tak prožíváš! Krásné věci na místě čistě funkčních se nevidí tak často.

    http://fragmentace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. To je tak krásně napsaný článek, že bych kvůli němu snad i na ty lyže někdy jela ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. No tak to je nádherné! Naprosto úžasné fotky, teď se tam chci hrozně moc podívat!:D
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
  12. Páni:O to je nádherná příroda:) moc krásné fotky!:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nad tvýma fotkama úplně brečím, že sedím doma :( Jsou nádhernéééé!!!
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky :) My byli v létě a taky to byla nádhera :)

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Super fotky, Rakousko mám moc ráda, už jsem tam byla několikrát a vždycky super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  16. Miluju hory! Snad jednou budu žít život v městečku v Rakousku pod horama. ♥

    OdpovědětVymazat