úterý 22. listopadu 2016

NOHY NA INSTAGRAMU NEBO NA VÝLETĚ?

Jak si tak procházím svůj INSTAGRAM, tak si tak říkám, že docela dost vlastně ani ne fotek (rozuměj 11) mám vyfoceno ve skoro stejné poloze a to tak, že jsou tam vidět mé nohy a výhled. Miluju výhledy více něž cokoliv na světě. Dobře, cokoliv ne, ale jsou prostě úžasný! (narozdíl od mojich nohou)


Vlastně bych vám tímhle chtěla alespoň trochu ukázat, kde jsem za prázdniny byla a něco k tomu málo říct. Jako kde to je, proč jsem tam byla, co jsem tam dělala a tak dále a tak dále. Některé fotky jsou více povedené a některé zase méně logicky. A předem se omlouvám za kvalitu fotek, to víte no, mobil. 

První fotka je z vyhlídky Karla IV. v Karlových Varech. Byla jsem zde na výletě a na keškách s mojí nejlepší kamarádkou někdy koncem září myslím. Je tam několik vyhlídek, nejprve jsme měli v plánu jít jen na Dianu, ale pak jak jsme šly hledat ty kešky, tak jsme narazily na tuhle vyhlídku, která byla o moc lepší a hezčí. Krásný výhled, nikdo tam nebyl a bylo to prostě super na rozdíl od Diany, kde musíte stát frontu na to, než se dostanete nahoru. Samí důchodci, kteří čekají na výtah a rodinky s uřvanými dětmi. Takže jestli někdy pojedete do Varů na vyhlídky, tak jednoznačně vyhlídka Karla IV!




Všechny tyhle 3 fotky jsou z Plzně. První je z Dobré čajovny, která je mimochodem nejlepší v Plzni (vlastně i ve Varech), kde jsem byla se sestrama na dýmce a na hummussu (♥). Druhá fotka je z bytu v Plzni, kde jsem pravděpodobně relaxovala s knihou 40 dní pěšky do Jeruzaléma na balkonku a třetí na plzeňské náplavce, kde jsou každé léto zavěšeny houpačky na mostech a konají se tam nejrůznější akce.


Výlet v Barceloně o kterém jste už mohli něco málo číst tady a o kterém se ještě také něco dozvíte. Fotka je vyfocena na pláži v Costa Brava, kde jsme našli ty nejkrásnější malé mušličky. 



Domácí relax doma na zahradě s knihou Labyrint, švestkovými muffiny a vodou s melounem a odpočinek u babičky, kde se tradičně griluje kuře a smaží domácí brambůrky.



Na konci srpna jsme si se sestrou udělaly výlet do Chorvatska, přesněji do městečka Vodice odkud pochází první fotka. Bylo tam krásně teplo, voda už trošku studenější, no na mě tam bylo teplo trochu moc. Já mám ráda léto, to zas jo, ale nemám ráda pařáky a opalování. pro mě je nejlepší dovolená prostě aktivní dovolená, hory, výlety a výhledy ano, zase. Ale bylo tam hezky. Druhá fotka je z městečka Tribunj, do kterého jsme šly pěšky opět za keškama. Jak si tak vzpomínám, tak výlet byl neúspěšný a nebo 1/3 to si teď nejsem jistá. 


Výlet do noční Prahy je jeden z mých nejlepších zážitků těchto prázdnin. Ne, že by ty lidi všude bylo něco příjemného, ale ten super pocit. Ten pocit, když si sundáme boty a jdeme bosy až od náplavky na hradčany ano jsme prasata, víme, kde si sedneme na hradby, otevřeme plechovky piva, pustíme si písničky a prostě se jenom kocháme. Skvělý pocit!


No a než jsme došly do Prahy, tak jsme si z Berouna ušly pěšky do Karlštejna pěknej kousek s 15 kilama na zádech a další den, jsme objevovali lomy všech druhů. Nechyběla ani Velká Amerika, kde bylo opět naprosto krásně. Pokud byste měli zájem o samostatný článek z našeho tripu, tak mi dejte vědět. 

Máte také někdo takovéhle fotky? Jestli ano, tak kde jste vyfotili poslední fotku?

CESTA TISÍCŮ KILOMETRŮ MUSÍ VŽDY ZAČÍT PRVNÍM KROKEM.

14 komentářů:

  1. Ruce na výletě už jsou, tak proč né nohy? :) Pěkné fotky a super výletování :)))

    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, focení nohou je jedna z mých oblíbených. Líbí se mi ukázat to, co vidím já svýma očima :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky :) Mne sa najviac páči tá s grilovaným kuraťom :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky! Na pobřeží Costa brava jsem také byla :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. To je hodně zajímavý nápad na článek, fakt se mi to líbí :) Podobnou fotku svých nohou a výhledem mám z lanovky, která mě dovezla na stezku Korunami stromů na Lipně, jinak takový fotky moc nevedu. Ale tvůj článek mě fakt baví, je to originální :)
    www.lucastirska.blogspot,cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc super fotky a celý koncept článku je moc hezký! :) A evidentně si výletování užíváš, což je nejdůležitější! :)
    Na mém blogu je giveaway o krásné náramky Deltimo, tak se určitě Ty i Tvoji čtenáři koukněte, ať si třeba uděláte radost ještě před Štědrým dnem! :)
    Giveaway o naramky Deltimo

    OdpovědětVymazat
  7. Mam jich spousty a poslední snad na pláži tady v Portugalsku :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  8. To je hrozně dobrej nápad! Moc pěkně si to pojala! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám strašně ráda nohy na fotkách. Je to takové víc osobní, protože je tam kus mě!
    Super fotky :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  10. Haha, já teda nemám nohy na fotkách, ale na story, skoro furt. Prostě se to snadno fotí a vypadá to super :D A evokuje to pohodičku.

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné fotky :-) . Je vidět, že jste toho hodně procestovali :-) . Já mám také ráda aktivní dovolené. Každý den nějaký výlet, abychom viděli co nejvíce míst a památek :-) . Nedokázala bych celý týden ležet někde u vody. Jezdíme sice jen po ČR pod stan a i tady je spousta památek, které jsme ještě neviděli :-) .

    OdpovědětVymazat