sobota 12. listopadu 2016

JE TO SICE KLIŠÉ, ALE JE TO KRÁSNÉ KLIŠÉ

Tolik klišé věcí kolem nás a přitom je tolik milujeme. Říkáme o nich jak jsou všední, ale stejně za ně pak platíme.




Kdyby někdo z vás nepoznal co je na prvních dvou fotkách, tak je to park Güell, který navrhl architekt Antoni Gaudí. Musím přiznat, že je tam vážně hezky. Všude samé barevné budovy, různá zvířata (hlavně ještěrky) a spoustu přírody. Původně to mělo být zahradní město, ale nakonec je z toho park.


Byla jsem v hodně muzeích a na hodně výstavách. Navštívila jsem např. Piccasovo muzeum nebo Gaudího dům (viz foto). Upřímně, i když studuji grafický design a takovéhle věci by měla být moje největší vášeň a zábava, tak největší radost jsem měla z toho, když jsme vylezli na střechu Gaudího domu a viděli celou Barcelonu. To je ta největší radost. Alespoň pro mě.


Sagradu Familiu snad navštívil každý, kdo byl někdy v Barceloně. Chrám, který se staví už déle jak 140 let je hlavní stavbou Antonia Gaudího. Je super, že když jsem si dala větší objektiv a vyfotila jen kousíček z celé stavby, tak i ten maličký kousíček byl krásný, barevný, přesný a symetrický.


A jako poslední fotka v dnešním článku je výhled na celou nádhernou Barcelonu z hory Montjuic, kam se můžete dostat buď lanovkou a nebo pěšky přes krásné přírodní parky. Já nevím jak vy, ale já výhledy prostě miluji.

Nezapomeňte sledovat INSTAGRAM, kde je mnohem více fotek z cest a cestování.♥

NEMÁME CO STRATIT, ALE ZATO MÁME CELÝ SVĚT K VIDĚNÍ.

15 komentářů:

  1. Ty fotky jsou fakt úchvatný a název článku je naprostá pravda. Vážně pěkný, člověk má zase větší chuť někam vycestovat :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je úplně pohádková :).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, úplně mi nahodily krásné vzpomínky. :) Jen jsem teda výjimka a v Sagrada Familia jsem nebyla. Fronta byla na dvakrát kolem, tak jsme to vzdali. :D :(
    evilmaggie

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou nádherné, jednou bych všechnu tuhle krásu chtěla vidět naživo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, Barcelona je úžasná! Byla jsem tam před x lety a určitě se chci jet podívat znovu :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, taky se mi v Barceloně moc líbilo :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky, dúfam že raz sa do Barcelony dostanem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! Barcelona je jedno z měst, který mám už delší dobu na seznamu a sama se divím, že jsem se tam ještě nevydala - je dost dostupná.

    Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné! Barcelona je jedním z měst, kam mám v plánu vyrazit :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  10. Ten výhľad ♥♥♥ Mám veľmi rada takéto výhľady a ten barcelonský mi nemôže uniknúť a musím to mesto niekedy navštíviť. Ten park je jedno z miest, ktoré sa len tak niekde nenájde, je skutočne vynímočný a fakt by som to rada niekedy videla naživo. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera!! Doufám, že se tam někdy taky dostanu. :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  12. Je to krása a co je na tom že je to klišé..jak jsi řekla.."je to sice klišé, ale hezký" :)

    OdpovědětVymazat
  13. V Barcelone som som bola na strasne kratky cas, nic som poriadne nestihla vidiet,
    ale verim ze sa mi tam raz opat ist podari a uzijem si tie krasne miesta🙂

    OdpovědětVymazat