sobota 16. dubna 2016

TOP 5 SERIÁLŮ + VÍTĚZ SOUTĚŽE

Jelikož celý víkend trávím sledováním seriálů (a vlastně tak vypadají mé víkendy poslední dobou často + válení se s jídlem v posteli), tak jsem se rozhodla, že vám představím mojí nejoblíbenější "pětku" v seriálech. S tím mě rovnou napadlo, že bych mohla založit celou novou rubriku TOP 5, kde by byly mé různé top pětky nečekaně.




5. 2 BROKE GIRL/2 $OCKY


Na tenhle seriál, mám dojem, že jsem přišla u někoho na blogu, kdo o něm psal. Je to o dvou holkách Max a Caroline, co se snaží, si vydělávat pečením cupcaků a obsluhováním v bistru. No a jelikož já pečení muffinů a cupcaků (jak jste si mohli povšimnout) miluji, tak jsem to přece nemohla nechat být! 



4. THE SIMPSONS

Myslím, že každý má rád tenhle seriál. No, vlastně moje kamarádka ne, takže ne každý, ale to už zase odbočuji. Tenhle seriál každý zná. Každý zná darebáka Barta, poslušnou Lisu a tlusťocha Homera, takže snad ani nemusím vysvětlovat o čem je. Koukají na něj malé děti, teenageři (já), ale i dospělí a myslím, že pro každého je to stejně vtipný a zábavný seriál.



3. PRETTY LITTLE LIARS/PROLHANÉ KRÁSKY

3. místo obsadily Pretty Little Liars a jejich záhady. Jde o pět holek, kterým někdo posílá anonymní smsky a ony se snaží přijít na to, kdo to je. Nehledě na to, že v seriálu je dost pěkných kluků! Musí tak dělat věci, které nechtějí nebo odhalit své tajemství. U některých dílů jsem se vážně bála, takže občas se hodí mít vedle sebe nějakého parťáka.



2. FULL HOUSE/PLNÝ DŮM

Tenhle seriál jsem začala sledovat nedávno, asi tak před dvěma měsíci, no a už jsem u 4. série (1 série má okolo 24 dílů). Seriál se týká rodiny Tannerových - taťky, 3 dcer, strejdy a taťkovo kámoše. No a všichni tihle lidé bydlí pod jednou střechou a ještě k tomu se psem! Je to poměrně starý seriál, ale je vtipný a přijde mi, že skoro v každém díle je nějaké ponaučení. 



1. FRIENDS/PŘÁTELÉ

No a na 1. místě se nečekaně umístili Přátelé. Tady snad také nemusím vysvětlovat o co jde. Starý, vtipný seriál, který by si měl každý alespoň jednou v životě pustit (doporučuji díl 1. díkuvzdání). Parta přátel co na sebe nedají dopustit, pomáhají si a společně se baví, je podle mě pořádně důležitá věc v životě a nejde o to, kolik jich máte, ale jak se s nimi cítíte.



Jaké jsou vaše oblíbené seriály? Máme nějaké společné? 

A teď k vyhlášení vítěze. V minulých dnech proběhla malá soutěž o spoustu věcí, kde jste mi měli napsat váš sen a co se vám na jaře líbí nejvíce. 

A víhercem se stává (tramtadadá) ...


(chtěla jsem vás ještě trošku napnout)

Gratuluji uživatelce a blogerce AN-ABEL! Očekávej ode mě e-mail:-)

Všem přeji krásný víkend a spokojený příští týden!

16 komentářů:

  1. Přátele a PLL mám také ráda :) A gratuluji vítězce :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny z uvedených seriálů znám, ale na žádný z nich se nějak "aktivně" nekoukám :) poslední dobou mě hrozně moc chytla Hra o Trůny a Teen Wolf, což jsou vlastně jediné dva seriály, co jsem kdy sledovala a neskončila hned u prvního dílu :D

    Carli and Books

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno to jsou klasiky, až na PLL, který mělo ze začátku dobrej náběh, ale teď už je to fakt o ničem :/

    OdpovědětVymazat
  4. Přátele máme s přítelem zkouklý už dvakrát :D Jinak mám fakt ráda PLL ikdyž se tam děje pořád to samý a 2 broke girls jsou taky super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé přátelé, to je seriál, na který mohu koukat furt dokola, ale PLL taky miluji!:)

    Lovies 47
    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za tipy - zrovna jsem nemocná a už vůbec nevím, na co se dívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Super! 2 broke girls? Čekala jsem, co to bude za odpad, ale byla jsem naprosto nadšená! Jasně, je to blbost, ale člověk se u toho fakt nasměje a ty rozdílný charaktery hlavních hrdinek mě strašně baví! Jinak PLL je už srdcovka :D ♥

    Cheerhood

    OdpovědětVymazat
  8. úplne ti závidím ten čas na pozeranie seriálov, mne sa celkom páčili- Pod kopulou, Devious maids, Arrow, no a u mňa vedie sex v meste :)

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně ráda sleduju seriály. Plný dům je super. A plánuju se podívat na 2socky :D :) Pak ji sleduju plno dalších.. :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Super tipy! :) Já nejraději koukám na Game of thrones-hah, už za pár dnů mi vyjde nová serie! :D A nově jsem se začala dívat na Shadowhunters, což jsem si také hned zamilovala. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  11. Boože tie seriály milujem! :) A na seriály The Friends som vyrastala! :) Ten bude vždy pre mňa najviac TOP :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Two Broke Girls jsem sledovala, ještě než šli v čechách a hrozně jsem je žrala :D zvlášť hlášky tý hlavní hrdinky :))

    OdpovědětVymazat
  13. Congrats to the winner! Loved some of the shows. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký článek, já na seriály koukám poměrně hodně, ale z těch tvých nesleduji pravidelně ani jeden :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  15. Z týchto filmov u mňa vyhral Full House, veľmi sa mi ten seriál páčil. A ešte mám rada Čarodejnice.
    Bianka

    OdpovědětVymazat