pátek 22. dubna 2016

VLAKEM! #2


Pokud sem na blog občas zavítáte, tak asi víte, že jsem vám jednou představovala náš úkol do školy na předmět Digitální fotografie sérii fotek na téma: Vlakem? Vlakem! A dneska bych vám ráda ukázala druhou polovinu mé série.



Dnes jsme dostali nový úkol na téma: Reportážní fotografie. Máme mít 10 fotek z nějaké akce a musíme to mít hotové do tří týdnů. Jenže víte co, člověk musí na operaci, týden nebude schopný chodit a prosím vás, řekněte mi někdo, KDY TO MÁM SAKRA STIHNOUT?!



Kdyby jste někdo tedy z vás věděli o nějaké pěkné akci v okolí Plzně nebo ještě líp v Plzni, kterou by zvládla nafotit holka o berlých, tak mi prosím dejte vědět. Vlastně i kdyby to bylo pro normální holku bez berlí, jelikož co? Jelikož nechci mít další špatné známky (rozuměj 2, 3; ne, že bych je za tenhle úkol dostala, to mám samozřejmě za 1!) a kvůli panu učiteli se nechám třeba rozkrájet. Haha, to určitě.


Na závěr tohoto spíše fotočlánku bych chtěla popřát všem krásné cestování vlakem ať už do školy, do práce, či na dovolenou.

OTEVŘETE SI OKNO, VYSTRČTE HLAVU A UŽIJTE SI POŘÁDNĚ TEN POCIT, KDYŽ VÁM VÍTR FOUKÁ DO VLASŮ A VY SE CÍTÍTE NAPROSTO VOLNÍ A SVOBODNÍ!

25 komentářů:

  1. Nadherne forky! Zitra jedeme na vylet prave vlakem a muj pritel pojede poprve pendolinem, tak se tesi jak malej :D
    S ukolem ti bohuzel neporadim, ale preju ti brzke uzdraveni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau veľmi pekné a umelecké fotky! Také momentky..super chválim! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že jsi nám ukázala i druhou půlku fotek! :) Jsou stejně jako ty v té první půlce nádherné :) Držím palce, aby jsi zvládla nafotit i další úkol! :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Wow konečně blog o něčem jiném než o kosmetice a navíc ještě spojený s focením, paráda, začínám hned sledovat;)! Já už vlakem nejela dlooouho ale brzo mě čeká cesta do Brna na přijímačky na VŠ tak si to zase opráším. FOtky jsou moc pěkné, akorát já těď třeba na focení kvůli maturity nemám vůbec čas, což mě něhorážně štve:/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:-) Já moc na kosmetiku nejsem i když občas mě chytne nákupní horečka, ale jen občas O:-)
      Tak snad o prázdninách bude více času:-)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, moc se mi Tvůj blog líbí :). Určitě se kouknu i na jiné Tvé články :).
    Jinak když už jsme u toho cestování vlakem, tak já jezdím moc ráda, je to pro mě tak uklidňující. Vždy si dám sluchátka, poslouchám a jedu :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky sú nádherné, okamžite dávam odber! Vlakom chodím celkom často a preferujem ho viac ako autobus...hlavne sledovanie prírody naokolo :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Já bych raději taky jezdila vlakem, ale bohužel od nás vlak jede jen na druhou stranu:-/

      Vymazat
  7. Tvé fotky se mi moc líbí, možná bych to jinak zabarvila, ale to už je maličkost. Každému se líbí něco jiného :) Hodně se mi líbí ta fotka s tím pejskem a stařenkou, moc krásně vyfocené. Kloubouk dolů :)

    http://fromdigi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Páni! Moc hezké fotky! :) Držím ti palce ať nějakou akci v Plzni najdeš a úspěšně nafotíš! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky. :) S takovým melancholickým nádechem. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky, moc se mi líbí, jak jsou upravené :)
    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto boží fotky!!! Moc se mi líbí i jejich postprodukce :)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  12. Opět moc krásné fotky! :) Jinak minule jsem v Olomouci viděla kluka, který si také zaujatě fotil vlaky a nádraží, tak jsem si hned na tebe vzpomněla! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. hezký filtr a záběry...a lidi jsou vždycky zajímavým objektem + babička na konci má bezva apartní klobouček,D

    OdpovědětVymazat