neděle 5. června 2016

DEN VE VZDUCHU


Taky jste měli někdy chuť jen tak nasednout do letadla a odletět? Nemyslím do toho letadla, kde je všude spousty lidí a turistů co letí na dovolenou. Myslím to letadlo, kde jste jen vy, popřípadě nějaký spoluletec a příroda kolem. 




Před nějakou dobou jste mohli v Plasích navštívit Den ve Vzduchu, což byl letecký den. Spoustu letadel, jídla, pití a hlavně lidí. Občas mě tyhle akce štvou právě kvůli lidem. Všichni se všude cpou a všichni chtějí všude být. Ale pak mi dojde, že to samý si oni říkají i o nás a hlavně to, že kdyby tam ti lidé nebyli, tak by to bylo úplně jiný.




Bez nich by tam nebyla ta skvělá atmosféra. Když udělá letadlo nějaký velký přemet ve vzduchu, tak by nikdo netleskal. Nikdo by nezatajoval dech, když se letadlo řítí střemhlav dolů. Bez nich by to prostě nebylo ono.



K samotný akci... Na letišti v Plasích se vystřídalo a předvedlo spoustu, letadel, letounů z válek a v neposlední řadě jsme mohli vidět parašutisty. Vždycky jsem chtěla skákat z letadla, ale to už je zas jiný příběh. Mohli jsme si koupit výborný český jídlo a dát si skvělé vychlazené pivo. Nechyběli ani malé atrakce pro děti a stánky s cukrovinkami.



A jak řekl Martin Luther King Jr. 
"If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward."

18 komentářů:

  1. Na leteckym dni jsem byla jen jednou a nikdy na něj nezapomenu, protože po příjezdu autem jsem zjistila, že mám výron kotníku. :D
    Každopádně i tak jsem si ten den suprově užila, ikdyž jsem nemohla chodit. Všechny ty triky, co s tim těžkým letadlem dokáže někdo udělat - no bomba! :) Hlavně tam ještě k tomu lítaly ve skupinách a prášili za sebou barevnej prášek, takže jakoby kreslili na nebe.
    A chválim fotky, jsou super :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedá mi to, jsem stará zvědavka, musim se zeptat. :D
      Jakym jsi fotila objektivem? Máš nějaký dělo, nebo ty letadla lítaly tak nízko? Že je máš tak suprově přiblížený a ostrý. :)

      Vymazat
  2. nááádherne fotografie! a tá posledná sa mi páči najviac, jak tam oddychuje pri tom lietadle :))

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky, ktoré dokonale približujú atmosféru :) Pred lietadlami mám veľký rešpekt, iba minulý rok som zažila môj prvý let do Londýna a späť, a aj keď sa mi to veľmi páčilo, stále (ako som už povedala) mám pred tým veľký rešpekt :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Musela to být parádní akce! Já létám hrozně ráda :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalé fotky a muselo to být super! :) Palec nahoru za ten citát ♥ :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  6. Keď vidím tie fotky, tak ľutujem, že som na leteckom dni ešte nikdy nebola - vyzerá to úžasne!
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  7. Milujem lietanie, je to ten najkrajší pocit a zároveň najvzrušujúcejší♥ Avšak ja osobne nemám rada takéto podujatia, kde je veľa ľudí, i keď som si vedomá, že prichádzam oveľa:/ Musí to byť skvelý zážitok.

    OdpovědětVymazat
  8. To muselo být úžasný, nafocený to máš krásně! :)
    Zvu tě na giveaway, která probíhá na mém blogu! :)
    Catamount GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek, hlavně to motto na konci :)!

    OdpovědětVymazat
  10. Wau prekrásne fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Waaau krásne fotky :)))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné fotky, musel to být super zážitek

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Stále sa vraciam k tomuto článku! Naozaj sa mi veľmi páčia tie fotky! Pozerám, že ti to tu komentujem už tretí krát ale nedá mi to ! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Letadla jsou moje vášeň! Já teda spíš propadla těm komerčním. Mají svoje kouzlo. Strašně se vždycky těším vedle koho budu sedět. Měla jsem zatím na spolucestující štěstí, ať jsem letěla do Londýna za prací, do Egypta na dovolenou a nebo do New Yorku. Zvlášt z Londýna do Čech jsem seděla vedle strašně milého Brita a protože jsem se po roce vracela domů, tak sem si tam pobrekávala a on se mě snažil rozveselit a ukazoval mi svoje nový boty. Hezký vzpomínky .. za chvíli zas budu sedět v letadle směr ČR, tentokrát 11 hodin. Tak se těším s kým těch 11 hodin strávím.
    Každopádně krásné fotky a přeji spoustu cestovatelských zážitků!

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat