sobota 10. prosince 2016

BUĎME KREATIVNÍ

Dnes jsem se vám rozhodla ukázat jeden takový můj nápad. Je to série motivů, ve kterých najdete větu "..... like a girl". Někdo by si teď mohl říci, jestli jsem jako nějaká feministka či co? Nejsem. Jde o to, že věřím, že všechny holky dokážou to, co dokáží kluci, chlapi nebo muži. A kdo říká, že ne, tak ten pěkně kecá.





Nejprve jsem si naskicovala motivy, tzn. pistoli, míč, pohár, skate a žárovku (poslední dvě ještě nejsou hotové) a následně jsem je vyryla do lina. Této technice se říká linoryt a je to docela fajn. Vždy se u toho tak nějak odreaguji. Ale pozor! Jestli někdo budete linoryt dělat, ale nevíte moc jak na to, nezapomeňte, že veškeré písmo musí být obráceně. 



Tyto linoryty jsem začala tvořit jen tak pro sebe. Měla jsem v hlavě myšlenku, že bych z toho možná chtěla udělat motivy na oblečení, hlavně na trička. Líbilo by se vám to na triku či jiném kousku? Jinak z toho plánuji udělat také samolepky, protože prostě samolepky miluju. Teď je musím rychle dodělat abych si je mohla dát do portfolia na vejšku. Jestli je tu někdo, kdo se hlásí na nějakou uměleckou, dejte mi vědět do komentářů!



Linoryt vlastně funguje jako takové razítko. Pak totiž stačí už jen lino natřít válečkem s barvou a obtisknout (nejlépe v lisu, ale ručnš se to dá také). Líbí se vám takovéhle články o tom, co dělám mimo pečení a cestování? Určitě mi dejte vědět. 

Nezapomeňte sledovat CESTOVNÍ INSTAGRAM, PEČÍCÍ INSTAGRAM a nebo nově BEHANCE

LOGIKA VÁS DOSTANE Z BODU A DO BODU B, ALE PŘEDSTAVIVOST VÁS DOSTANE KAMKOLI.

Přeji krásný sobotní zbytek večera

11 komentářů:

  1. Je to úžasný nápad, vypadá to skvěle. Z nějakého důvodu se mi líbí hlavně "Win Like a Girl". ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, mě by určitě zajímaly i jiný články, třeba tenhle je super :) jinak já na linoryt nevzpomínám moc ráda, jelikož se to nikdy neobešlo bez krvavých následků :D

    OdpovědětVymazat
  3. It is amazing! You are very talented person!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. wow, pekná práca :) mne hneď niečo napadlo, ako by som toto vedela využiť na oblečenie :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Výborný nápad :) Úžasná práca :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle se mi hrozně líbí! Já si vždycky myslím, že kreslení docela ovládám a pak vidím něco takového. :D
    catthegdiaries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Linoryt dělám sama taky moc ráda, super výrobky :))

    OdpovědětVymazat