úterý 29. prosince 2015

NOVÝ ZAČÁTEK

Vítám všechny,
chtěla bych vás přivítat na mém novém blogu. Dříve jsem už na několika blogech působila, ale pokaždé se mi to nějak nepodařilo udržet. S tímhle blogem bych to chtěla dotáhnout alespoň o trochu dál. Najdete tady plno fotek, psaní z cest a možná i nějaké ty recepty. 


Jsem osmnáctiletá studentka grafického designu. Mou největší vášní je cestování. Velice ráda kreslím, maluji i když někdy je to otravné, když to musím dělat i ve škole, čtu, píšu dopisy do cizích zemí. Líbí se mi tetování, rock, černá barva (ne, není depresivní a ani smutná). Ráda vyrážím za dobrodružstvím s přáteli i rodinou.


Doufám, že se vám na tomto blogu zalíbí a budete se sem rádi vracet. 

A nezapomeňte, DĚLEJTE TO, CO MILUJETE A MILUJTE TO, CO DĚLÁTE.






20 komentářů:

  1. Krásny článok. Držím palce v blogovaní

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Tak at to s tímto blogem dál opravdu dotáhneš dál :)

    Jád řív blogy hodně měnila, ted si píšu jeden rok a půl (www.lovies47.cz) a jsem velmi spokojená a hlavně je fajn se občas ohlídnout... :)

    Přeji mnoho pravidelných čtenářů, já už jedním jsem a děkuji, že ty jsi můj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji hodně štěstí, snad se s blogem dostaneš dál :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně štěstí s blogem a moc děkujeme za to, že sis nás přidala do odběrů. Už jsem tvým pravidelným čtenářem a doufám, že po mně jich bude ještě hodně :)
    Young, Wild and Free

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, začátky jsou těžké :)) tak ať se nám v tom blogování daří :))
    Jinak jsi můj člověk, taky ráda kreslím a maluju, cokoli vytvářím, grafický design je super! A cestování taky miluju i ten rock! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc všem! Doufám, že nás tu bude brzy co nejvíce.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Také přeji hodně štěstí a hlavně výdrž :) Já to mám zatím s tou výdrží jako na houpačce :) Budu moc ráda sledovat tvůj blog, a budu nadšená, když budeš ty sledovat ten můj :) Samozřejmě zvu na svůj blog i ostatní tvé čtenáře :) Přijďte a napište mi do komentářů, jak se Vám líbí a o čem byste si přáli číst :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti držím palce a věř, že to co píšeš na konci DĚLEJTE TO, CO MILUJETE A MILUJTE TO, CO DĚLÁTE...tak to je pravda.Odebírám a moc ti fandím s cestováním.

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud dodržíš to, o čem píšeš, že budeš psát, pak tady budu pečená vařená :) Hodně štěstí s blogem!

    OdpovědětVymazat
  10. teším sa na články, mám rada ľudí ako ty ( na základe toho čo si o sebe napísala) a máme veľa aj spoločné. držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ráda se stanu pravidelnou čtenářkou, tvůj blog slibuje hodně :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se těším až přidáš nějaký nový příspěvek! Přeji hodně štěstí. :)

    http://small-literaryworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji novému blogu mnoho štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Je super , ze rada cestujes :) většina holek se zajímá spis o drahé kabelky a značkové oblečení, takze jsem ráda za každého se stejnou vášní pro cestování jako já :) brzy budu přidávat další post z Floridy , budu rada kdyz mrkneš :) ( omlouvám se za preklepy , anglická klávesnice na tátovém pc :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, prohlížím tvůj blog jako reakci na tvůj komentář u mě.. děkuji za sledování, také sleduji a těším se na inspirace ! <3

    Janina

    OdpovědětVymazat
  16. ne, není depresivní ani smutná..já to říkám pořád .)

    OdpovědětVymazat
  17. Také jsem si nedávno dala takový menší restart a je to opravdu něco, co mi hrozně moc pomohlo. Nejvíce se mi asi vyplatilo vyhodit telefon, ten chytrý, a prostě si začít užívat života v lesích, přespávat ve stanu a tak dále. Je to dle mého naplňující daleko více než cokoliv jiného.

    OdpovědětVymazat