sobota 24. prosince 2016

VÁNOČNÍ PEČENÍ - TOP 5 Z LETOŠNÍHO CUKROVÍ

Tak co? Už máte napečíno? Vlastně byste měli mít, když už je toho 24. A zbylo vám vůbec ještě něco? Nebo jste to všechno snědli k snídani?


Chtěla bych vám ukázat mých TOP 5 cukroví pro tento rok. Samozřejmě, že normálně bych měla na prvním místě vosí hnízda, ale ty jsme letos vynechali, a tak je to TOP 5 z letošního cukroví. Všechny jste mohli vidět na "pekařským" instagramu a ještě mnohem víc, takže kdo nesleduje, upalujte dát odběr. 



Pusinky jsou naprosto jasný. Dáte si ji do pusy a hned se vám rozpustí na jazyku. Kokosový kuličky jsem letos udělala dost netradičně a jinak. I když to tak nevypadá. Jde o to, že mi zbyl čokoládový krém z ořechů a tak jsem do toho krému naházela co mi přišlo dobrý. Jako kokos, oříšky, mandle, rum atd a všechno to smíchala. Vytvořila jsem kuličky, obalila v kokosu a bylo to a i když jsem to dělala takhle, tak jsou sakra dobrý!



Linecký a rohlíčky netřeba nějak okecávat nebo popisovat. Je to prostě klasický, skvělý, český cukroví.


No a vánočka? Ta je snad ještě víc skvělá a víc česká a víc tradiční. Myslela jsem si, že neznám rodinu, kde nemají vánočku, no a včera mi moje nejlepší kamarádka řekla, že ji nikdy nemívají. Co já se ještě nedozvim. Jsme nejlepší kámošky 8 let a já o ní nevím takovou zásadní věc. Hrůza.

No, nicméně vám přeju všem krásné a pohodové Vánoce. Hodně veselý a šťastný Nový rok (já ho strávím v Amsterdamu, tak se můžete těšit na fotky! hlavně na instagramu). Ať se vám splní všechny přání a ať jsme v tom novém roce všichni šťastnější a zdravější a více se milujem. A to, je to nejdůležitější.

6 komentářů:

  1. Aj Tebe prajem krasne Vianoce a chcela by som ťa pozvať na giveaway na mojom blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mamka toho napekla celkem dost a i to vaše cukrovíčko vypadá skvěle! Já mám nejraději vosí hnízda. Krásné svátky! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám najradšej medovníčky, ale tento rok sme to nejak nestihli a máme len jeden karamelový koláč :). Nevadí, aspoň toľko nepriberieme :P :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ej, ale mi zaškvrkalo v bruchu:D Vyzerajú fakt super. My máme doma skôr menej typické koláče, no lineckými rohličkami nikdy nepohrdnem!♥

    Lily of the valley

    OdpovědětVymazat
  5. Cože? Nemají vánočku? Proč?
    Já byla vždycky ujetá na ty kokosový koule. Ale popravdě jsem se tento rok ani pořádně tím cukroví nepřejedla. Shame.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluju moka koláčky. Krásné cukroví :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat