sobota 27. února 2016

VLAKEM?

V celým mým dosavadním životě, jsem jela vlakem snad jen 5x. Miluji jízdu vlakem. Možná je to proto, že ním moc nejezdím, nejsem na to zvyklá. Ale myslím, že také proto, že nejedete po hnusný silnici a kolem vás jen auta, ale že jedete lesem kde nic není, jen stromy, pole a louky.


Proto jsem byla docela nadšená, když nám pan učitel na fotografii zadal úkol který zněl: Vlakem? Vlakem! Plánovala jsem hodně fotek, ze kterých nakonec sešlo. Chtěla jsem jít do vlaku dovnitř a někam jet, ale bohužel na nějaký výlet nebyl čas. 



Bylo to celkem zábava pobíhat na plzeňském hlavním nádraží se spolužačkami, foťáky a mířit na každou blbost, co by se mohla panu učiteli líbit. Fotila jsem v Plzni a u nás na vesnici, takže některé fotky jsou "městské" a na jiných jsou vidět zas jen koleje.



Občas jsem měla strach, že na mě někdo vlítne za to, že ho fotím. Jenže já jsem chytrá haha a vzala jsem si velký objektiv, takže nikdo (asi) ani nepoznal, že ho fotím. Každopádně jsem dostala za svou sérii jedničku a dokonce si pan učitel vzal mé fotky jako ukázku pro další ročníky (doufám, že mi je někdy vrátí!).


Určitě mi dejte vědět, jak se vám článek líbil a jestli by jste chtěli více takovýchto článků s mými pracemi ze školy.
Jak jste na tom vy s vlaky? Jezdíte s nimi rádi? 

JSOU LIDÉ, KTEŘÍ SE VE VLAKU ŽIVOTA ZDRŽUJÍ JEN V JÍDELNÍM NEBO VE SPACÍM VOZE. NEBUĎME JAKO ONI!


12 komentářů:

  1. Nádherné fotky, určitě se ráda mrknu na další podobné články! :) Jinak já také ráda jezdím vlakem, i když nejezdím moc často. Ale abych se přiznala, vždy mám šílený strach, že nasednu do špatného vlaku :D :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotografie! a Plzeň <3 :) často jazdím vlakom, a baví ma hlavne keď idem v poloprázdnom kupé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě super! :) Já teda studovala gympl, takže mě mrzí, že jsem přesně o takovýhle pkoly přišla, ale co.. ráda se podívám na ty tvoje. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přenádherné fotky! :) Určitě bych se ráda podívala i na další tvoje fotky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě si podobný články ráda přečtu! :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky :) Vlakem jsem také jela tak 3x, takže je to pro mě velká vzácnost a dost mě to láká! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně, ráda uvidím víc článků s pracemi ze školy :) Co studuješ, smím-li se zeptat?

    Jinak na plzeňském nádraží jsem nikdy nebyla, ale vlakem jezdím ráda. A jak! Klidně i domů v rámci Prahy, i když to trvá asi 7 minut a vlaky jezdí jen ty nové a odhlučněné, takže to není takový zážitek. Nejraději mám staré a pomalé vlaky, ty ale na mé další oblíbené trase v Praze jezdí jen málo. Kamkoliv jedu, tak bych si většinou raději vybrala vlak, ale autobus je pro mě zase ekonomičtější.

    http://fragmentace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekné fotky! Asi najviac ma zaujala tá druhá, tá je naozaj skvelá ♥

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  9. Presne aj ja milujem cestu vlakom, keď ideš cez tie kopce, lúky a všetko možné a ešte to najkrajšie, keď sa po boku okien objavia len stromy, stromy a ďalšie stromy♥ Ja chodím na vlaku celkom dosť často v poslednej dobe, keďže si stále s kamarátkami robíme nejaké mini výlety:) Fotky sú krásne, milujem také, ktoré majú v sebe cit a umeleckosť, nie sú ako tie iné, všedné.

    OdpovědětVymazat