středa 9. listopadu 2016

TOP 5 CITÁTŮ Z KNIH ANEB SPISOVATELÉ VÍ, CO JE DOBRÉ

No, popravdě, ne všichni, ale u většiny z nich je to pravdivý fakt. Je to fakt hezký, když si čtete knihu a najednou čtete tu jednu větu. Větu, která vám možná změní život, podle které se možná začnete jinak chovat nebo kvůli které na sobě něco změníte. Nebo aspoň si to říkáte jako prvotní myšlenku.


1. Na cestě - Jack Kerouac

Lidi, jediní opravdoví lidi, co znám, jsou blázni, blázni do života, ukecaní blázni, cvoci k spasení, ti, kteří chtějí mít všechno - a hned!, kteří nikdy nezívají a neříkají věci-co-se-sluší, ale hoří, hoří, hoří jako ta báječná rachejtle, co se rozprskne a vystřelí tisíce pavoučích noh proti hvězdám, jen namodralá světluška zůstane uprostřed a všichni vzdychnou "Jůůů!".




2. Společenstvo prstenu - John Ronald Reuel Tolkien

Ne každé zlato třpytívá se, ne každý, kdo bloudí, je ztracený.




3. Hra na lež - Tess Stimson

Tohle byla láska, láska, o níž psal Shakespeare, pevný bod, z něhož lze pozorovat i ty nejdivočejší bouře, a přitom se ani nezachvět.




4. Dash & Lily - Kniha přání - Rachel Cohn

Chtěla bych věřit tomu, že někde žije někdo, kdo je jako stvořený právě pro mě. Chtěla bych věřit tomu, že žiju proto, že jsem pro někoho jako stvořená.




5. Papírová města - John Green

Možná je to spíš tak, jak jsi říkala předtím, že jsme všichni prasklí. Na začátku jsme všichni vodotěsná plavidla. A pak se stanou různé věci - lidi nás opouštějí, nebo nás nemilují, nebo nás nechápou, nebo my nechápeme je a zklamáváme a zraňujeme jeden druhého. A plavidlo začíná tu a tam klesat. A jak začne klesat, tak je konec nevyhnutelný.



A jaké jsou vaše oblíbené citáty z knih? Zaznamenáváte si je někam?
Nezapomeňte sledovat můj cestovní INSTAGRAM


7 komentářů:

  1. Krásné! Já si spíš ráda vymýšlím vlastní, o čemž také plánuji článek :).

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne citaty, ja si ich bohuzial nezapisujem nikde, takze ich stale zabudnem :(

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý článek! :) Já citáty z knížek mám moc ráda, ale nikam si je nepíšu.. asi bych měla začít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. To je strašně super nápad, který mě ani nenapadnul, ale určitě to začnu taky dělat!
    Super!

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  5. Já na citátech naprosto ujíždím a dokonce na ně mám i extra sešit, kam si ty, které se mi líbí, vždy zapíšu. Tak děkuji za inspiraci na nové :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, fakt pěkný :) Já si momentálně zapisuji spíš verše z písniček, který vystihují mojí situaci. Teď je to třeba od Twenty One Pilots "And I'm the best friend with my doubt". U knih bych to taky mohla zavést :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ten z Knihy Prání sa mi veľmi páči, pevne verím, že pre každého je v živote niekto pripravený.

    OdpovědětVymazat