sobota 14. května 2016

NEPLAVME S PROUDEM aneb top 5 moří, které jsem navštívila


Chorvatsko 2013

Taky máte občas takový pocit, že všichni jen plují s proudem? Že se všichni snaží jen o to, aby hlavně zapadli? Ať už do party kámošů, ve škole nebo v práci. Proč to děláme? Vždyť každý jsme nějaký a nepotřebujeme někomu něco dokazovat, nemám pravdu?

Chrvatsko 2014

Každý jsme něčím krásní a nemusí to být jen zevnějšek. Je krásný, když se někdo pro někoho obětuje, když někdo někoho upřednostní před sebou. Je krásný to jaký jsme se narodily, tak proč to teď měnit?

Barcelona 2015 

Proč si najednou všichni na fotkách cpou před obličej prsty tak, že na fotkách je pak vidět jen ruka a vlasy? Nebo proč všichni najednou jezdí na pennyboardu, i když ho většinou nosí v ruce? Proč si všichni tak šíleně kreslí obočí nebo proč si holky fotí na všechny své sociální sítě to, že si právě koupili Kylie Jenner kosmetiku?

Itálie 2015 

Samozřejmě, že to nemusí vždy o všech platit. Ten kdo kosmetiku miluje, tak si koupí Kylie rtěnku jen tak pro radost, ale ve všem je alespoň trochu toho, že ho ovlivňuje dnešní móda a lidé kolem nás.

Chorvatsko 2015 

A teď jedna velká otázka PROČ? Proč se necháváme unášet proudem, stejně jako kachny na řece?
NEBUĎME TAKOVÍ. NEBUĎME JEN DALŠÍ OVCE VE STÁDĚ. BUĎME JINÍ, BUĎME SVÍ!


25 komentářů:

  1. Milujem more ♥ Milujem dovolenky, kde si to more môžem užiť na plno. :) Tiež som bola v Chortvátsku a tam bolo more celkom dosť studené a také chladnejšie, možno to bolo tým, že sme prišli úplne na začiatku sezóny. Mne to ale vôbec nevadilo, pretože perfektne osviežilo, keď vonku bolo 40 stupňov! :D V Španielsku bolo zase niečo medzi a v Turecku to bol čaj ! :D Ale aj tak mi bolo dobre aj v tom čaji! :D Každé more má svoje čaro :3
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já zažila nejlepší (=nejčistčí a nejteplejší) moře v Tunisu. Itále se rok od roku zhoršuje a Chorvatsko jako zemi nemám ráda, ale moře mají lepší jak v Itálii no... Kžadopádně jak píše slečna nademnou, každé má svoje kouzlo, jako všechno .)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky napsané a pěkné fotky! :) Ještě bych přidala, proč si všichni teď dávají na selfíčka psí čumáky?... :D Jít s proudem je jednodušší, než zlomit stereotyp a vymyslet si něco vlastního. Asi se bojíme ukázat svoje vlastní já a schováváme se za povrchní aktuální trendy. Ať už je to v čemkoli... Originalitě Zdar! :) <3 Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, přesně o snapchatu a psích čumácích jsem také chtěla napsat, ale rtěnky od Kylie mi přišly lepší:-D

      Vymazat
  4. Moje nejlepší dovolená byla v Egyptě, protože se ráda potápím a šnorchluji a tady jsem stihla obojí. Navíc s úžasným mořským světem pod vodní hladinou! :)

    INKA blog – focení, líčení a cestování
    sleduj blog na facebooku

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek k zamyšlení, takové mám moc ráda! Myslím, že jsem typ člověka, co zrovna nejde s proudem a dělá si vše po svém. Nevadí mi, že nezapadnu, jsem ráda "jiná" :).
    Jinak krásné fotky! :)

    es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek! :) Máš pravdu, je celkem smutné, že se všichni snaží zapadnout, být jako ostatní nevybočovat z davu. Přitom na tom, být jiný, není nic špatného. No, ale je to jejich život, třeba si to všichni jednou uvědomí :)
    Moc hezké fotky, pro mě nejhezčí moře, které jsem navštívila je nejspíše moře v Egyptě, pač ten podmořský svět je úžasný. Pak Turecko má zase super vlny, ostatně to i Bulharsko. A Řecko-Kréte, Rhodos jsou také super. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  7. krásne napísané ! z akej lokality Chorvátska je posledná foto? vyzerá to tam brutálne ! ja som zatiaô bola "len" v Chorvátsku, a musím povedať že mne sa tam veľmi páči!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Poslední fotka je z Bašky Vody, ale je to tam tak krásné, protože bylo brzy ráno, jinak tam bylo plno lidí:-)

      Vymazat
  8. Někdy ty moderní věci prostě přirostou k srdci a není to jen proto, že je to moderní. Třeba mně přirostl BOHO styl a je mi celkem jedno, až vyjde z mody...bude se mi líbit pořád. :) Ale je pravda, že např. děvčata, která si koupí hned EOS protože ho mají všichni, nebo nové Air Maxy, protože je to in či se začnou oblékat pouze do černé, bílé a šedé a pak všechny vypadají naprosto stejně, protože to tak prostě má být se mi lehce protiví. Máš pravdu, že dnešní společnost jde většinou s proudem a upřímně mě to rozčiluje a jsem prostě svá. Stále nemám AIR Max botky ani Eos balzám, i když je to velmi populární (či bylo...who knows?)
    Třeba tohle vidím u blogů....naprosto se vypařila osobnost mnoha blogů a je vše na jedno brdo. Tady recenze krému na nos, tamhle deodorant, tu zas vypotřebované produkty...Vše stejné. Upřímně mě to často mrzí, protože blogů, kde jsou články jako je např. tenhle je málo. Nějaké zamyšlení či podobně. I deníčkové články mají stále skvělou osobnost...zkrátka má to něco do sebe!
    -EVA
    Rainbow Journeys

    P.S. Pardon za tak vyčerpávající komentář O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem okomentovat příjemné fotky! :) V Chorvatsku jsem byla u moře dvakrát (pamatuji si jen jednou), do Barcelony bych moc chtěla a Itálii snad ani nespočítám! :)

      Vymazat
    2. Jo a ....připojuji se k pravidelným čtenářům :D Jsem příšerná!!! <3

      Vymazat
  9. Skvělý článek a ještě lepší fotky, tohle by si měli někteří lidé přečíst i 2x a hlavně se nad tím zamyslet. Upřímně nechápu takovéto lidi, dokonce znám několik slečen, které si oblečení kupují jenom proto, že to teď mají všichni, přitom jim samotným se to tolik ani nelíbí a sami by si to nikdy nepořídily. Neříkám, že si nepořizuji věci, které jsou v módě, to samozřejmě ano, ale když se mi daná věc nelíbí, tak si ji prostě nekoupím ať je sebevíc modernější :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  10. Ahhh I love sea and lake!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    And please click this link: choies.com/product/monochrome-stripe-print-lined-chiffon-palazzo-pants_p66885?cid=6460jesspai THANK YOU :)
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný článek na zamyšlení. Včera jsem si koupila Nike podprsenku na cvičení a kalhoty a hned jak jsem dorazila domu, tak jsem si to vyfotila a chtela to dat na Instagram. pak jsem si ale řekla "proč?" Bude to vypadat tak, že se chlubím, že na to mám a lidi mě budou akorát pomlouvat... Mám udělaný článek na blog, ale to je v rámci haulu a dám k tomu lidem pár typů, myslím si, že je to něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky mora vo mne vzbudili neskutočnú túžbu sa okamžite do nejakého dostať. Práve tam sa totiž cítim perfektne, svojsky. Ako keby práve more bolo skutočným domovom :) Tvoje myšlienky sú báječne, rozhodne máš talent!

    OdpovědětVymazat
  13. Moře a já. Moc to nejde dohromady. To radši hory, ale letos už od zimy mám takovou potřebu k nějaké "velké louži"vyrazit...
    K.
    http://inkpotstories.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně napsané :) a krásné fotky, v Barcelona je úžasná, i to moře tam,i když to jsem si já užívala o kousek dál, nejlepší moře jsem zatím zažila na Zakyntosu :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky, ja som bola pri mori v Grécku na ostrove Rhodos, potom vo Francúzsku v Nice, v Španielsku v Andalúzii a v Egypte v Hurghade, no neviem povedať, ktoré z nich bolo najkrajšie :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  16. Chorvátsko má jedno z najkrajších a najčistejších morí, ktoré som kedy navštívila :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  17. Doprdele, to je geniální článek.
    Lidi jsou hloupí, ale možná jde i o sebevědomí. Hezcí kluci chtějí hezký holky a hezký holky chtějí hezký kluky, proto se snaží být všichni jako ti umělí lidi z instagramu a napodobovat jejich umělej život.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky! Já jsem snad nejhezčí moře viděla v Egyptě a na Kubě. V Itálii (San Beneddeto) bylo také super moře. Ze Španělska - konkrétně z místa Santa Susana u Barcelony jsem byla hodně zklamaná. Moře tam bylo celkem špinavý a lodě plavaly v určitých místech až ke břehu. Na Chorvatsko jsem slyšela samou chválu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  19. Ja som zatiaľ videla jediné more a to to v Chorvátsku a musím priznať, že je krásne, čisté, nádherné. Na to, že šlo o prvú dovolenku pri mori to ani lepšie byť nemohlo. Rada by som však videla more v Taliansku a Španielsku, Barcelona by teda mohla byť mojou ďalšou zastávkou.
    Bianka

    OdpovědětVymazat